Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Μετά από τον πολύμηνο αγώνα εργολαβικών εργαζόμενων στην καθαριότητα του αεροδρομίου Κέρκυρας μέσα από το Σωματείο μας και τις συνεχείς παρεμβάσεις και ενέργειες του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων, οι συνάδελφοι έχουν την πρώτη τους σοβαρή νίκη απέναντι στην αυθαιρεσία του εργολάβου "FACILITY EXPERTS IKE - FACILITY EXPERTS ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε."

Θυμίζουμε πως πολλοί συνάδελφοι κατήγγειλαν το περασμένο φθινόπωρο τη μη καταβολή δεδουλευμένων τους από τον εργολάβο (μισθοδοσία, επιδόματα, δώρα, αποζημιώσεις, Κυριακές κ.λπ.) Παράλληλα, το Σωματείο μας ύστερα από έρευνα, διαπίστωσε ότι η εταιρεία "FACILITY EXPERTS IKE - FACILITY EXPERTS ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε." προχώρησε και σε πλαστογραφία παραιτήσεων συναδέλφων με σκοπό να κερδίσει ακόμα περισσότερα! Η κλεψιά αυτή που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια (με βάση τις μέχρι τώρα καταγγελίες από το 2018 και μετά) έχει ως αποτέλεσμα συνάδελφοι να μην έχουν λάβει δεδουλευμένα πολλών χιλιάδων ευρώ! Μάλιστα, από τη στιγμή που το Σωματείο μας κατήγγειλε δημόσια την παραπάνω κατάσταση, προχώρησε σε συσκέψεις με συναδέλφους και έκανε παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, ολοένα και περισσότεροι συνάδελφοι έρχονται σε επαφή μαζί μας και καταγγέλλουν νέα αντίστοιχα περιστατικά!

Θυμίζουμε επίσης, πως μιλάμε για εργαζόμενους στο χώρο του αεροδρομίου της Κέρκυρας, ενός από τα αεροδρόμια της χώρας με την μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, σύμβολο της "τουριστικής ανάπτυξης", που μας λένε και μας ξαναλένε, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι όλοι έχουμε να κερδίσουμε από αυτήν! Μιλάμε για ένα αεροδρόμιο από τα πολλά που ιδιωτικοποίησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (fraport) και που η εκμετάλλευση των εργαζομένων εκτινάχθηκε κατά τα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ! Μιλάμε για ένα αεροδρόμιο, όπου την ίδια ώρα που πετάνε κυριολεκτικά πάνω από τα κεφάλια των εργαζομένων δισεκατομμύρια ευρώ, εκείνοι βιώνουν καταστάσεις σαν αυτές που καταγγέλλουν οι συνάδελφοι εργολαβικοί στην καθαριότητα!

Το Δεκέμβρη του 2022 το θέμα έφεραν στη Βουλή βουλευτές του ΚΚΕ απαιτώντας την καταβολή όλων των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους και την ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών, "βάζοντας έτσι πλάτη" στην πάλη του Σωματείου μας και των εργαζομένων. Την ίδια περίοδο τις παραπάνω καταγγελίες του Σωματείου μας επιβεβαίωσαν πορίσματα του Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Κέρκυρας του ΣΕΠΕ τόσο ως προς το θέμα της μη καταβολής δεδουλευμένων όσο και ως προς το θέμα της πλαστογραφίας, το οποίο ο ΣΕΠΕ παρέπεμψε στα δικαστήρια!

Έτσι, ύστερα από όλον αυτό τον αγώνα οι συνάδελφοι, που παλεύουν εδώ και πολλούς μήνες μέσα από τον Κερκυραϊκό Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, εξανάγκασαν τον εργολάβο να δώσει πίσω μέρος των κλεμμένων, καταβάλλοντας στους λογαριασμούς των συναδέλφων ποσό που ανέρχεται σε πολλές χιλιάδες ευρώ!

Η παραπάνω εξέλιξη είναι μια καθαρή πρώτη νίκη του αγώνα των συναδέλφων! Είναι μια νίκη που δείχνει πως μόνο ο αγώνας των ίδιων των εργαζομένων μπορεί να φέρει χαμόγελα στη ζωή τους, πως μόνο η οργάνωση και η πάλη τους μέσα από το Σωματείο μας, βάζοντας μπροστά την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών τους μπορεί να βγάλει τους εργαζόμενους κερδισμένους, με δυο λόγια επιβεβαιώνει αυτό που λέει το σύνθημα πως ΜΟΝΟ Ο ΛΑΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟ ΛΑΟ! Δείχνει παράλληλα, πως όσο και αν οι μεγαλοεργοδότες φαίνονται παντοδύναμοι, ενισχυμένοι από τους βολικούς νόμους που έχουν ψηφίσει υπέρ τους οι κυβερνήσεις τους και τα κόμματά τους (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), όταν οι εργαζόμενοι αποφασίσουν να αγωνιστούν τίποτα δε μπορεί να τους σταματήσει!

Συνεχίζουμε μέχρι την τελική νίκη, μέχρι την ικανοποίηση του συνόλου των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων! Παράλληλα, καλούμε κι άλλους συναδέλφους που μέχρι τώρα έχουν διστάσει, να καταγγείλουν στο Σωματείο μας αντίστοιχες καταστάσεις που βιώνουν, να οργανωθούν και να παλέψουν μέσα από αυτό! 


Κέρκυρα, 21/6/2023

Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ «ΜΑΥΡΗΣ» ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Το Σάββατο 17/6/2023 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας, ύστερα από την απόφαση της δημοτικής αρχής να επιβάλει «μαύρη» εργασία και να περικόψει ημερομίσθια, ακόμα και από τα ψίχουλα που δίνει ως μισθούς, σε όσους αντιτάχθηκαν σε αυτό το μέτρο.

Από μαρτυρίες των συναδέλφων φαίνεται πως η δημοτική αρχή τα έχει βρει σκούρα μετά τις καταγγελίες και τις ενέργειες του Σωματείου μας και αρχίζει τις απειλές! Εκεί που μας χρωστούσαν δηλαδή μας πήραν και το βόδι!!! Φαίνεται πως τώρα που η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, η δημοτική αρχή αισθάνεται πως δεν μας έχει και τόση ανάγκη, οπότε παρουσιάζει το πραγματικό της πρόσωπο, χωρίς τα προσωπεία που κατά καιρούς φοράει!

Προειδοποιούμε τη δημοτική αρχή ότι οι συνάδελφοι δεν είναι μόνοι τους! Έχουν το Σωματείο μας, το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας, όλους τους εργαζόμενους του νησιού στο πλευρό τους! Όποιο «χέρι σηκωθεί» να πειράξει έστω και μία τρίχα από έναν συνάδελφο, θα κοπεί από τη ρίζα!

Από την σύσκεψη αποφασίστηκε οι συνάδελφοι με το Σωματείο μας να προσχωρήσουμε και σε άλλες ενέργειες για την δικαίωση των αιτημάτων μας!

Εδώ και τώρα απαιτούμε να καταβληθούν τα κλεμμένα δεδουλευμένα, να αποδοθούν τα επιπλέον μεροκάματα για τις (μη προβλεπόμενες από την σύμβασή μας) υπηρεσίες που παρείχαμε την περίοδο των εκλογών της 21ης Μάη!




Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

Κινητοποίηση Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας για το πολύνεκρο ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου



Την Πέμπτη 15/6/2023 πραγματοποιήθηκε δυναμική κινητοποίηση, ύστερα από κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας, για το πολύνεκτρο ναυάγιο, που συνέβη ανοιχτά της Πύλου με συνέπεια να χαθούν εκατοντάδες αθώες ψυχές ξεριζωμένων μεταναστών, θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων και επεμβάσεων, για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων. Αξίζει να σημειωθεί πως η ανταπόκριση των εργαζομένων και του λαού του νησιού μας ήταν μεγάλη, αν και το κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου είχε γίνει λίγες μόνο ώρες νωρίτερα! Την κεντρική ομιλία έκανε ο Αντιπρόεδρος του Εργατικού Κέντρου και Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Σπύρος Κανταρέλης. Ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης με τα συνθήματα των διαδηλωτών να καταδεικνύουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τους πραγματικούς ένοχους και αυτού του νέου εγκλήματος, την ΕΕ, τις συμφωνίες της, το ΝΑΤΟ, τις πολιτικές των κυβερνήσεων και των κομμάτων τους που διαχρονικά δε διστάζουν να μακελεύουν και να ξεριζώνουν ολόκληρους λαούς για τα κέρδη τους!

Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ «ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 17/6 ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μετά τη «μαύρη εργασία» στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας το Σεπτέμβρη του 2021 για τους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας περνάει το παιχνίδι της εκμετάλλευσης σε άλλη πίστα, τιμωρώντας τους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου με περικοπή ημερομισθίων, γιατί αντισταθήκαμε στη «μαύρη εργασία» που προσπάθησε να επιβάλει η δημοτική αρχή τις ημέρες των εκλογών!

Συγκεκριμένα, τις παραμονές των εκλογών της 21ης Μάη με φιρμάνι τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας προσπάθησε να τροποποιήσει μονομερώς την σύμβαση με την οποία εργαζόμαστε οι συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων και να μας υποχρεώσει να καθαρίσουμε όχι σχολεία αλλά εκλογικά κέντρα, χώρους δηλαδή άσχετους (λόγω χρήσης) με αυτούς που προβλέπει η σύμβασή μας, καθώς και με άσχετο αντικείμενο. Όλα αυτά ήρθαν ως αποτέλεσμα της απόφασης του Υπουργείου Εσωτερικών, να μας εξαιρέσει από το εκλογικό επίδομα, δίνοντας σήμα στις δημοτικές αρχές, ελλείψει προσωπικού (που οι ίδιοι προκάλεσαν) να μας αναγκάσουν να εργαστούμε τζάμπα-μαύρα για δύο ημέρες, κατά τις οποίες κανονικά δε θα εργαζόμασταν, καθώς δεν προβλέπεται από την σύμβασή μας!

Παραμονές των εκλογών συνάδελφοι δέχτηκαν τηλεφωνήματα από ανθρώπους της δημοτικής αρχής με τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθούσαν να τους «συνετίσουν» και να τους αναγκάσουν να πάνε να εργαστούν. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, συνάδελφοι των οποίων τα σχολεία δεν άλλαξαν χρήση, δεν μετατράπηκαν δηλαδή σε εκλογικά κέντρα, εξαναγκάστηκαν να καθαρίσουν άλλα κτήρια και χώρους του Δήμου (γραφεία, αποθήκες κ.λπ.), κάτι που επίσης παραβιάζει τους όρους της σύμβασής μας!

Και σαν να μην έφταναν όλα τα πάνω, σαν να μην έφτανε η μαύρη εργασία την οποία η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας μας επέβαλε, σαν να μην έφτανε ότι δεν πήραμε λεπτό του ευρώ για τις παραπάνω ημέρες εργασίας που εργαστήκαμε εκτός σύμβασης, σε κάποιους από εμάς η δημοτική αρχή περιέκοψε μέχρι και δύο ολόκληρα ημερομίσθια, καταβάλλοντας λιγότερα χρήματα στη μισθοδοσία του μήνα από αυτά που προβλέπει η σύμβαση! Τόσα φαίνεται λείπουν από τα ταμεία του Δήμου! Παράλληλα, ο Δήμος μάς χρωστάει χρήματα ετών από το επίδομα γάλακτος, πράγμα που το Σωματείο μας και όλοι οι συνάδελφοι έχουμε καταγγείλει επανειλημμένα!

Και όλα αυτά συμβαίνουν την ίδια ώρα που στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους π.χ. των ξενοδοχειακών μονάδων στην ουσία χαρίζονται εκατομμύρια ευρώ, από τα απλήρωτα ποσά στη ΔΕΥΑΚ! Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το ποιους τελικά υπηρετεί η δημοτική αρχή! 

Την παραπάνω μεθόδευση είχε καταγγείλει το Σωματείο μας από την πρώτη στιγμή. Είναι αποτέλεσμα του αίσχους των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, της εργασιακής ομηρείας που βιώνουμε, της τραγικής υποστελέχωσης! Μια αθλιότητα για την οποία φέρουν τεράστιες ευθύνες όλες διαχρονικά οι (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) καθώς και το μακρύ τους χέρι, οι δημοτικές αρχές (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), που εξειδικεύουν την πολιτική τους σε τοπικό επίπεδο! Όλοι αυτοί δηλαδή που αυτές τις ημέρες ξαναέρχονται και μας ζητούν την ψήφο μας για να συνεχίσουν να μας εκμεταλλεύονται όλο και πιο πολύ! Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους και ότι θα "βάλουμε τα χέρια μας και θα βγάλουμε τα μάτια" μας! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται!

Αξίζει να σημειωθεί πως άλλοι συνάδελφοι, στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας, ύστερα από παρέμβαση του Σωματείου μας και κάτω από την αποφασιστική στάση της πλειοψηφίας των συμβασιούχων, που συμφώνησαν να μην πάνε για δουλειά αν δεν υπάρξει ρητή δέσμευση της δημοτικής αρχής για καταβολή επιπλέον χρημάτων, έλαβαν πρόσθετη αμοιβή, πέρα του μηνιάτικου, για τις ώρες που καλέστηκαν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους! Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά στην πράξη πως μόνο ο αγώνας των εργαζομένων μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα για τους ίδιους αρκεί να το πάρουν απόφαση, να οργανωθούν στο Σωματείο μας και να παλέψουμε όλοι μαζί για τις σύγχρονες ανάγκες μας!

Η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας θα πάρει την απάντηση που της αξίζει από τους ίδιους τους εργαζόμενους! Καλούμε τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου σε ΣΥΣΚΕΨΗ το ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΙΟΥΝΗ, στις 11:00 στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ για να οργανώσουμε την απάντησή μας στην πρόκληση αυτή της δημοτικής αρχής. Απαιτούμε εδώ και τώρα την καταβολή των κλεμμένων, εδώ και τώρα πληρωμή των ωρών της επιπλέον εργασίας που παρείχαμε.

 Κέρκυρα, 13/6/2023

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΦΙΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ



Αφού δεν πέρασαν τα ψέματα της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας ότι οι συμβασιούχοι στην καθαριότητα των σχολείων είμαστε δήθεν υποχρεωμένοι, με βάση την σύμβασή μας, να καθαρίζουμε εκλογικά κέντρα, αφού δεν πέρασαν οι απειλές ότι όσοι δεν πάμε να καθαρίσουμε τζάμπα τα εκλογικά κέντρα θα μας κοπούν μεροκάματα, τώρα η Δημοτική Αρχή επανέρχεται με "αποφασίζομεν και διατάσσομεν"...!

Σήμερα έφτασε φιρμάνι (αρ. πρ. 17255-ΑΔΑ: 6ΓΒΧ46ΜΓ2Α-ΠΚΤ) με την υπογραφή της Δημάρχου, με το οποίο μας τοποθετεί λέει σε συγκεκριμένα εκλογικά κέντρα την Παρασκευή 19/5 και τη Δευτέρα 21/5. Μάλιστα το φιρμάνι συνοδεύεται και από κατάλογο που περιλαμβάνει ονόματα 83 συναδέλφων (από τους 108 που είμαστε συνολικά). Στόχος, με αυτόν τον νομιμοφανή τρόπο, να μας τρομοκρατήσει και να μας εξαναγκάσει να κάνουμε άλλη δουλειά και με άλλους όρους από αυτούς που προβλέπει η σύμβαση που έχουμε υπογράψει με τον Δήμο και μάλιστα τζάμπα! Την ίδια ώρα, φήμες λένε (τερματίζοντάς το) ότι αναμένεται και νέο φιρμάνι, με το οποίο οι υπόλοιποι συνάδελφοι θα μετακινηθούν σε άλλες υπηρεσίες και κτήρια του Δήμου (όχι σχολεία) για να τα καθαρίσουν!!! Ό, τι του φανεί του λολοστεφανή!

Φαίνεται λοιπόν ότι οι παπάτζες της Δημοτικής Αρχής δεν έχουν τελειωμό!!! Ενημερώνουμε για άλλη μια φορά ότι έχουμε υπογράψει σύμβαση και πληρωνόμαστε (όταν πληρωνόμαστε... αλήθεια με τα επιδόματα που μας χρωστάτε χρόνια εκεί στον Δήμο τι γίνεται;) για την καθαριότητα των σχολείων και μόνο, σε ότι έχει να κάνει αποκλειστικά με την σχολική διαδικασία, όχι με ό, τι έχει ο καθένας στο κεφάλι του να μετατρέψει τα σχολεία!!! Δηλαδή αν αύριο ο Δήμος αποφασίσει π.χ. να κάνει τα σχολεία νυχτερινά κέντρα διασκέδασης τα Σαββατοκύριακα (να τονώσουμε λίγο και το τουριστικό μας προϊόν!) θα μας στέλνει να τα καθαρίζουμε τζάμπα και μάλιστα θα είμαστε υποχρεωμένοι; Έλεος!!!

Ενημερώνουμε επίσης, ότι το φιρμάνι της Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής ΔΕΝ μας υποχρεώνει να πάμε στα εκλογικά κέντρα και να τα καθαρίσουμε! Είναι ένα έγγραφο μούφα, που βέβαια είναι χρήσιμο για να καθαρίζουμε τις τουαλέτες των σχολείων, καθώς και από υλικά δεν πάμε καλά!!!

Η παραπάνω αθλιότητα και η σημερινή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της υποστελέχωσης και της εργασιακής μας ομηρείας, για τα οποία φέρουν τεράστιες ευθύνες όλες διαχρονικά οι (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) καθώς και το μακρύ τους χέρι, οι δημοτικές αρχές (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), που εξειδικεύουν την πολιτική τους σε τοπικό επίπεδο! Όλοι αυτοί δηλαδή που αυτές τις ημέρες έρχονται και μας ζητούν την ψήφο μας για να συνεχίσουν να μας εκμεταλλεύονται όλο και πιο πολύ! Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους και ότι θα "βάλουμε τα χέρια μας και θα βγάλουμε τα μάτια" μας! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται!

Καλούμε για άλλη μια φορά τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά! Κανένα κουρελόχαρτο της Δημοτικής Αρχής ΔΕΝ μπορεί να μας επιβάλει άλλους όρους εργασίας από αυτούς που έχουμε υπογράψει στις συμβάσεις μας!

Τέλος, ενημερώνουμε τους φωστήρες της Δημοτικής Αρχής και την ίδια τη Δήμαρχο (που μάλλον δεν το γνωρίζει) ότι τα κλειδιά των σχολείων τα παραδίδουμε μετά τον καθαρισμό της Πέμπτης στους υπεύθυνους για την διεξαγωγή των εκλογών, οι οποίοι φέρουν και την ευθύνη του χώρου... Την Παρασκευή ΔΕΝ πάμε στα εκλογικά κέντρα και κανείς δε μπορεί να μας υποχρεώσει! Εμείς καθαρίζουμε μόνο σχολεία!   

Δε μασάμε λοιπόν ούτε στις απειλές τους, ούτε στα φιρμάνια τους! Συσπειρωνόμαστε στην Σωματειακή μας Επιτροπή και στο Σωματείο μας και παλεύουμε για το σύνολο των δικαιωμάτων μας!   

Κέρκυρα, 17/5/2023

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ



Δευτέρα 15 Μαΐου 2023

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ - ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΞΕΒΡΩΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ" ΜΑΣ, ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Δεν πρόλαβαν να περάσουν δύο ημέρες από την καταγγελία της Σωματειακής μας Επιτροπής σχετικά με τις προθέσεις επιβολής απλήρωτης εργασίας από τις δημοτικές αρχές σε βάρος των συναδέλφων συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων και οι μεθοδεύσεις παίρνουν σάρκα και οστά. 

Συγκεκριμένα, συνάδελφοι μας καταγγέλλουν ότι απειλήθηκαν προφορικά από την δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας, πως αν δεν ξεβρωμίσουμε για την "ψυχή της μάνας" μας τα εκλογικά κέντρα πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα, τότε θα μας κόψουν ένα ημερομίσθιο!!! Θυμίζουμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών  αρνείται την ένταξη των συμβασιούχων εργαζόμενων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων στο εκλογικό επίδομα, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία που μετατρέπονται σε εκλογικά κέντρα, θα λειτουργήσουν για σκοπούς άσχετους με την εκπαιδευτική διαδικασία. Θυμίζουμε επίσης, ότι όπως προκύπτει και από την σύμβαση των συναδέλφων καμία υποχρέωση δεν έχουν να καθαρίζουν τα κτήρια των σχολείων, όταν χρησιμοποιούνται για σκοπούς άσχετους με την σχολική λειτουργία! Μας απειλούν με δύο λόγια πως ή θα δεχτούμε να δουλέψουμε τζάμπα για την καθαριότητα των εκλογικών κέντρων ή αν δεν το κάνουμε θα μας τιμωρήσουν κόβοντάς μας κι ένα ημερομίσθιο!!! Αυτή είναι η κατάντια και η ξεφτίλα δημοτικών αρχών και κυβερνήσεων!

Καλούμε για άλλη μια φορά τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά!

Η παραπάνω αθλιότητα οφείλεται στην εργασιακή μας ομηρεία, των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και στην υποστελέχωση! Εδώ και τώρα σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους με δικαιώματα!

Τέλος, καλούμε όλους τους συναδέλφους να βγάλουν συμπεράσματα! Η "κανονικότητα" αυτή που ζούμε είναι αποτέλεσμα των μέτρων που έχουν ψηφίσει διαχρονικά όλες οι μέχρι σήμερα (σταθερές) κυβερνήσεις τόσο της ΝΔ, όσο του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ (με τα διάφορα κατά καιρούς εξαπτέρυγά τους)! Τους καλούμε να βγάλουν συμπεράσματα, καθώς όλοι αυτοί έρχονται αυτές τις ημέρες να ζητήσουν την ψήφο μας για να συνεχίσουν και να εντείνουν το ξεζούμισμά μας! Έρχονται ουσιαστικά να μας ζητήσουν να "βάλουμε τα χέρια μας και να βγάλουμε τα μάτια μας"!

Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι! Συσπειρωνόμαστε στην Σωματειακή μας Επιτροπή και παλεύουμε για το σύνολο των δικαιωμάτων μας!   

 Κέρκυρα, 15/5/2023


Σάββατο 13 Μαΐου 2023

ΔΕΝ ΞΕΒΡΩΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ" ΜΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Λίγες ημέρες πριν από της βουλευτικές εκλογές της 21ης Μάη οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα ακόμα σχέδιο-μεθόδευση κυβέρνησης και δημοτικών αρχών σε βάρος μας!

Δε φτάνει η "κανονικότητα" που έχουν επιβάλει στην καθημερινότητά μας, δηλαδή η εργασιακή ομηρεία, η αβεβαιότητα για το αν θα έχουμε δουλειά και με τι όρους και την επόμενη χρονιά, η εντατικοποίηση, η έλλειψη μέσων προστασίας για να κάνουμε με ασφάλεια τη δουλεία μας, η υποστελέχωση, η παροιμιώδης καθυστέρηση στην καταβολή των επιδομάτων μας, η απληρωσιά, η μείωση των ενσήμων κλπ, για την οποία φέρουν ευθύνη όλες οι μέχρι σήμερα (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-λοιποί κατά καιρούς πρόθυμοι) και δημοτικές πλειοψηφίες (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), τώρα θέλουν να καθαρίσουμε τα σχολεία-εκλογικά κέντρα για την "ψυχή της μάνας μας"! 

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Εσωτερικών αρνείται την ένταξη των συμβασιούχων εργαζόμενων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων στο εκλογικό επίδομα, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία που μετατρέπονται σε εκλογικά κέντρα, θα λειτουργήσουν για σκοπούς άσχετους με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους την Τρίτη 23/5/2023!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά!

 Κέρκυρα, 13/5/2023

Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ



ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ
τη ΔΕΥΤΕΡΑ στις 11 π.μ. στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ένα νήμα, ποτισμένο με το αίμα χιλιάδων, συνδέει τους αγώνες των εργατών του Σικάγο το 1886, της Θεσσαλονίκης το 1936, της Καισαριανής το 1944 με τους αγώνες του σήμερα! Μια πορεία σκληρών ταξικών αγώνων που δείχνουν πως τίποτα ποτέ δεν μας χαρίστηκε, πως ότι έχουμε κατακτήσει μέχρι σήμερα το έχουμε πετύχει μέσα από αγώνες και θυσίες της τάξης μας απέναντι στην τάξη των εκμεταλλευτών μας, απέναντι στην τάξη των μεγαλοεπιχειρηματιών, που παρασιτούν και πλουτίζουν σε βάρος των δικαιωμάτων και της ζωής μας! Αγώνες που δείχνουν πως όσο ανίκητος κι αν μοιάζει πολλές φορές ο αντίπαλός μας, όσο κι αν οι συσχετισμοί είναι προσωρινά αρνητικοί για την τάξη μας, η δύναμη του οργανωμένου αγώνα των εργατών μπορεί να τα σαρώσει όλα, μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω!

Η φετινή Πρωτομαγιά μας βρίσκει εν μέσω του ιμπεριαλιστικού πολέμου που διεξάγεται μεταξύ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ και Ρωσίας στις πεδιάδες της Ουκρανίας. Μας βρίσκει μέσα σε τεράστια οικονομική εξαθλίωσης για τους εργαζόμενους και τα άλλα λαϊκά στρώματα λόγω της ακρίβειας, ως αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων και μπροστά σε μία νέα καπιταλιστική οικονομική κρίση. Μας βρίσκει με ξεχαρβαλωμένες εργασιακές σχέσεις, με μισθούς φιλοδωρήματα, εντατικοποίηση και δεκάδες εργοδοτικά εγκλήματα. Μας βρίσκει δύο περίπου μήνες μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη-ανθρωποθυσία για τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών!

Η φετινή Πρωτομαγιά μας βρίσκει 20 ημέρες πριν την διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών στις 21 Μάη... Μπροστά στην εκλογική μάχη τα κόμματα-υπηρέτες των μεγαλοεργοδοτών (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγά τους-ΜέΡΑ25, Ελληνική Λύση), που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι τους έχουν ψηφίσει αντεργατικούς νόμους από κυβερνητικά πόστα, προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τον λαό μας με ψευτοδιλλήματα. Λένε ότι αν από τις εκλογές δεν προκύψει σταθερή κυβέρνηση, τότε "φίδι που μας έφαγε"!!! Δηλώνουν σε όλους τους τόνους έτοιμοι όλοι τους να συνεργαστούν με όλους τους για "το καλό της πατρίδας", για "το καλό" όλων μας!!! Τονίζουν με κάθε ευκαιρία ότι στα βασικά συμφωνούν! Τα λόγια βέβαια είναι περιττά, καθώς οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν αυτήν τη σύμπλευση!

Αυτό που δε μας λένε είναι για ποιον ακριβώς λόγο "καίγονται" για αυτήν τη σταθερότητα!  Δε μας λένε ότι θέλουν από τις εκλογές να προκύψει μια κυβέρνηση ισχυρή, που δε θα κινδυνεύει να "πέσει" μπροστά στις επικείμενες αντιδράσεις για τα νέα αντεργατικά-αντιλαϊκά μέτρα που θα πάρει! Δε μας λένε ότι θέλουν μια σταθερή κυβέρνηση για να φέρει επώδυνους συμβιβασμούς για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας στα ελληνοτουρκικά, για το παραπέρα τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων, για να φέρει μέτρα όπως το παραπέρα ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας, τη δουλειά 7 ημέρες την εβδομάφα-24 ώρες το 24ωρο (όπως στην πρόσφατη τροπολογία της κυβέρνησης της ΝΔ για δουλειά μέχρι στις 6 τα ξημερώματα), τα ωράρια λάστιχο, τις ατομικές συμβάσεις, τους εργολάβους σε φορείς του δημοσίου, την κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών, την ψήφιση νόμων που θα λύνουν τα χέρια της εργοδοσίας για απολύσεις, για να μη λαμβάνουν μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς με αποτέλεσμα τις "επαγγελματικές ασθένειες" και τα εργοδοτικά εγκλήματα. Θέλουν μια κυβέρνηση σταθερή που θα εντείνει την καταστολή, το δόγμα "νόμος και τάξη", που θα ιδιωτικοποιήσει παραπέρα μια σειρά από αγαθά όπως το νερό, την υγεία, την παιδείας κ.λπ. που θα τα πληρώνουμε χρυσάφι! Με δυο λόγια, το να ζητούν από τον λαό μας να συμβάλει ώστε να υπάρξει σταθερή κυβέρνηση ισοδυναμεί με το να του ζητούν να βάλει τα χέρια του και να βγάλει τα μάτια του!

Η φετινή Πρωτομαγιά όμως βρίσκει τους εργαζόμενους, τον λαό μας, τους λαούς άλλων χωρών στους δρόμους του αγώνα! Στην Ελλάδα, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στη Βρετανία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στην Τουρκία, στο Καζαχστάν, στις ΗΠΑ και αλλού η εργατική τάξη και ο λαός παλεύουν όλο και πιο μαζικά, όλο και πιο μαχητικά ενάντια στις επιλογές των μονοπωλιακών ομίλων, όπως εκφράζονται μέσα από τις πολιτικές των κυβερνήσεων και των κομμάτων τους. 

Στη χώρα μας οι μεγαλειώδεις απεργιακές κινητοποιήσεις με αφορμή το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη με προμετωπίδα το σύνθημα "Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας" δείχνουν τι μπορεί να πετύχουν οι εργαζόμενοι, ο λαός, όταν οργανώνεται και παλεύει για την ικανοποίηση των δικών του σύγχρονων αναγκών! Παράλληλα, μια σειρά από αγώνες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι με μπροστάρη τα συνδικάτα που συσπειρώνονται στο Π.Α.ΜΕ. είχαν ως αποτέλεσμα σοβαρές κατακτήσεις για τους εργαζόμενους στη χώρα μας. Αντίστοιχες μάχες δώσαμε όλο αυτό το διάστημα και μέσα από το Σωματείου μας. Πετύχαμε να βάλουμε φρένο στο ξεσάλωμα της εργοδοσίας της "Μασούτης Α.Ε." για τροποποίηση προς το χειρότερο των όρων εργασίας των εργαζομένων και στη 12ωρη αδήλωτη εργασία των συναδέλφων, καταγγείλαμε την εντατικοποίηση στα Diellas, παλέψαμε και παλεύουμε ενάντια στο ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας και στα ωράρια λάστιχο. Πετύχαμε να πάρουν δεδουλευμένα οι εργολαβικοί εργαζόμενοι στην καθαριότητα του αεροδρομίου και αποκαλύψαμε την πλαστογραφία της εργοδοσίας σε βάρος τους, παλέψαμε και βάλαμε φρένο στο ξήλωμα των βαρέων και ανθυγιεινών στους συμβασιούχους εργαζόμενους στην καθαριότητα των δήμων, αναγκάσαμε τις δημοτικές αρχές να τους καταβάλουν δεδουλευμένα και επιδόματα, εξαναγκάσαμε μεγαλοεργοδότες να πάρουν πίσω απολύσεις κ.ά. 

Όλοι οι παραπάνω αγώνες δείχνουν τον δρόμο! Γνωρίζουμε πως το πραγματικό δίλλημα για εμάς είναι αν θα είναι δυνατοί οι αγώνες μας, το κίνημά μας, εμείς ως εργαζόμενοι και αδύναμη η όποια επόμενη αντιλαϊκή κυβέρνηση ή το αντίθετο! Δυναμώνουμε λοιπόν το Σωματείο μας μετατρέποντας την αγανάκτηση σε οργανωμένο αγώνα, βάζοντας μπροστά την ικανοποίηση των δικών μας σύγχρονων αναγκών! Παλεύουμε για τα δικαιώματα και την ζωή μας με νέους αγώνες βαδίζοντας στα χνάρια των αιματηρών αγώνων της τάξης μας μέχρι να πάψει κάθε εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο! Συμμετέχουμε μαζικά στην ΑΠΕΡΙΑΚΗ συγκέντρωση της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ τη Δευτέρα 1η ΜΑΗ στις 11 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας!

ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!

Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Βρισκόμαστε λίγο πριν το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς και οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα χρήματα για το επίδομα γάλακτος των ετών 2021-2022! Για το 2023 ούτε λόγος!!! Τα ίδια και χειρότερα στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας όπου η δημοτική αρχή χρωστάει το επίδομα γάλακτος των ετών 2018-2019-2020!

Τι κι αν το γάλα είναι απαραίτητο για την προστασία της υγείας τους από την πρώτη ημέρα που αναλαμβάνουν εργασία! "Καρφάκι δεν καίγεται" στις δημοτικές αρχές για τους συναδέλφους! Δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, πλειοψηφία Δημοτικών Συμβουλίων κάνουν τους κουφούς στα απανωτά αιτήματα των συμβασιούχων να τους καταβληθούν άμεσα τα ποσά, παραπέμποντας σε ένα απροσδιόριστο μέλλον! Λες και επιδιώκουν την παρέλευση της διετίας από την κατάθεση του τελευταίου αιτήματος καταβολής, για την παραγραφή αυτής της υποχρέωσής τους! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται...!

Το φαινόμενο όμως αυτό δεν αφορά μόνο το επίδομα γάλακτος. Μόλις μετά τα μέσα της φετινής σχολικής χρονιάς (τέλη Φλεβάρη με αρχές Μάρτη) οι συνάδελφοι του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας παρέλαβαν μέρος από τα Μέσα Ατομικής Προστασίας για το τρέχον έτος! Αντίστοιχα η δημοτική αρχή του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας χρωστάει τα ΜΑΠ (σε χρήμα) των ετών 2018-2019-2020-2021!!! Να σημειωθεί ότι οι δημοτικές αρχές οφείλουν να προμηθεύουν τους συναδέλφους με ΜΑΠ από την αρχή κάθε σχολικού έτους, ώστε να κάνουν τη δουλειά τους με ασφάλεια. 

Ένα σοβαρό ερώτημα που προκύπτει είναι πώς και με τι μέσα προστασίας κάνουν τη δουλειά τους οι συνάδελφοι μέχρι να τους τα δώσουν οι δημοτικές αρχές. Η απάντηση απλή... Ή χωρίς αυτά τα μέσα προστασίας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την υγεία τους ή αγοράζοντάς τα από την τσέπη τους, εφόσον έχουν τη δυνατότητα!

Το πρόβλημα όμως δε σταματάει εκεί, καθώς, σύμφωνα με καταγγελίες συναδέλφων στο Σωματείο μας, μέρος αυτών των μέσων δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους (λάθος μεγέθη, κακή ποιότητα κ.λπ.), αναγκάζοντάς τους να βάζουν πάλι το χέρι στην τσέπη για την αγορά του κατάλληλου εξοπλισμού!

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι και το γεγονός πως η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας προμήθευσε τον κάθε συμβασιούχο με 300 ζευγάρια γάντια μίας χρήσης για όλη τη χρονιά, τα οποία όμως δε φτάνουν ούτε για πλάκα... Όταν συνάδελφοι ζήτησαν επιπλέον γάντια, καθώς τους τελείωναν, η απάντηση της δημοτικής αρχής ήταν να απευθυνθούν και να τα ζητήσουν από τους διευθυντές των σχολείων!!! Από την άλλη η δημοτική αρχή του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας ακόμα χρωστάει τα χρήματα από τη "μαύρη εργασία" που είχε επιβάλει στους συναδέλφους τον Σεπτέμβρη του 2021!

Είναι φανερό πως για τις δημοτικές αρχές η ασφάλεια της υγείας και της ζωής των συναδέλφων συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων δε μετράει και πολλά! Την ίδια ώρα που δρουν αστραπιαία και "αποτελεσματικά" για την εξυπηρέτηση συμφερόντων μονοπωλιακών ομίλων και των "επενδύσεών" τους, την ίδια ώρα είναι εξαιρετικά βραδυκίνητοι σε ότι έχει να κάνει με την ικανοποίηση των αναγκών των εργαζομένων και του λαού, ακόμα και για την προστασία της υγείας και της ζωής! Έτσι π.χ. ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας άμεσα προχώρησε στην στήριξη συμφερόντων που σχετίζονται με την "τουριστική ανάπτυξη" του νησιού (βλέπε ιδιωτικοποίηση λιμανιών Αλύπας και Μπενιτσών ή την ικανοποίηση των απαιτήσεων της "ikos") ενώ από την άλλη ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας με απίστευτη ταχύτητα προχωράει κάθε τόσο σε απευθείας αναθέσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε μεγαλοεπιχειρηματίες για τη μεταφορά των σκουπιδιών εκτός νησιού! Εξάλλου, γι' αυτούς τι αξία έχουν οι ανθρώπινες ζωές μπροστά στα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών! Μια λογική και μια πολιτική που τηρουμένων των αναλογιών, τα αποτελέσματά της τα είδαμε στο προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη! Μια λογική και  μια πολιτική που εφαρμόζεται τόσο από φιλελεύθερους όσο και από σοσιαλδημοκράτες, τόσο από συντηρητικούς όσο και από "προοδευτικούς"…! Δεν έχουν ταμπού σε αυτά!

Απαιτούμε οι δημοτικές αρχές των Δήμων Κεντρικής και Βόρειας Κέρκυρας να αποδώσει στους συναδέλφους εδώ και τώρα τα ποσά για το επίδομα γάλακτος και ΜΑΠ. Απαιτούμε να τους προμηθεύσουν εδώ και τώρα με κατάλληλα ΜΑΠ, για την δουλειά που κάνουν. Τέλος, απαιτούμε οι δημοτικές αρχές να φροντίζουν να προμηθεύουν από την αρχή κάθε σχολικού έτους τους συναδέλφους με γάλατα και κατάλληλα ΜΑΠ! 

Παράλληλα, καλούμε τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να απευθύνονται στο Σωματείο μας, για ότι συμβαίνει στους χώρους εργασίας τους, για όποια αυθαιρεσία των δημοτικών αρχών! Μαζί είμαστε δυνατοί!   

Κέρκυρα, 5/4/2023

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Παράσταση διαμαρτυρίας από το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας στο Προξενείο της Γαλλίας-Αλληλεγγύη στον αγώνα των εργατών και του λαού της Γαλλίας



Την Τετάρτη 22/3/2023 το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας πραγματοποίησε παράσταση διαμαρτυρίας στο Προξενείο της Γαλλίας στην Κέρκυρα, για να εκφράσει την αλληλεγγύη της εργατικής τάξης του νησιού στους εργαζόμενους και στον λαό της Γαλλίας, που όλο αυτό το διάστημα διεξάγει ηρωικό αγώνα ενάντια σε αντεργατικές-αντιλαϊκές πολιτικές, όπως η αντιασφαλιστική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης Μακρόν. 

Η κινητοποίηση αυτή ήταν αρκετή για να κάνει φανερό τον φόβο του κράτους των μεγάλων αφεντικών μπροστά στην αλληλεγγύη και στην οργανωμένη δράση της εργατικής τάξης! Η πρεμούρα τους ήταν τέτοια που η συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου ήταν ζωσμένη από αστυνομικές δυνάμεις απ' όλες τις πλευρές ενώ λίγο πριν την κινητοποίηση κάποιοι φρόντισαν να υποστείλουν τη σημαία της Γαλλίας από τον δεύτερο όροφο του κτηρίου που στεγάζονται τα γραφεία του Προξενείου στο νησί και να μισοκσκεπάσουν το έμβλημα της Γαλλίας για να κρυφτούν!  Τον φόβο μας να έχουν!!! Την ίδια ώρα τα συνθήματα των συγκεντρωμένων όπως "Αλληλεγγύη το όπλο των λαών-Νίκη στον αγώνα των Γάλλων εργατών" δονούσαν την ατμόσφαιρα!


Στην ομιλιά του στους συγκεντρωμένους ο Αντιπρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας και Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων  Σπύρος Κανταρέλης, αφού εξέφρασε την αλληλεγγύη των εργαζομένου της Κέρκυρας στην εργατική τάξη της Γαλλίας, μεταξύ άλλων τόνισε πως πρόκειται μια πολιτική που εφαρμόζεται απ’ άκρη σ’ άκρη σε ολόκληρη της ΕΕ και θυσιάζει τις ανάγκες των εργαζομένων, την ίδια τους τη ζωή για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων. Μια πολιτική της οποίας τα τραγικά αποτελέσματα είδαμε για άλλη μια φορά και στη χώρα μας πριν από 22 ημέρες με το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη.

Παράλληλα, σημείωσε πως οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις της εργατικής τάξη και του λαού της Γαλλίας, όπως και οι αντίστοιχες που έγιναν και στη χώρα μας τις προηγούμενες ημέρες ενάντια στην ίδια αντιλαϊκή πολιτική, δείχνουν τη δύναμη των εργαζομένων, δείχνουν τι μπορεί να πετύχει ο λαός όταν οργανώνεται και αγωνίζεται για την ικανοποίηση των δικών του σύγχρονων αναγκών.  Υπογράμμισε πως οι κινητοποιήσεις του λαού της Γαλλίας έκαναν κουρελόχαρτα αντεργατικούς νόμους, άντεξαν απέναντι στην κατασυκοφάντηση, στην τρομοκρατία και στην βίαιη καταστολή της "δημοκρατικής" κατά τ’ άλλα κυβέρνησης Μακρόν, που κάποιοι και στη χώρα μας θαυμάζουν!

Κλείνοντας έστειλε μήνυμα  αλληλεγγύης στην εργατική τάξη και στον λαό της Γαλλίας εκφράζοντας την στήριξη των εργαζομένων του νησιού στον αγώνα και στις διεκδικήσεις των αδελφών μας εργατών της Γαλλίας σημειώνοντας πως ο αγώνας τους είναι αγώνας ολόκληρης της εργατικής τάξης και στη χώρα μας! Τέλος, ευχήθηκε καλή επιτυχία στην απεργία της 23 Μάρτη!

Νίκη στους εργαζόμενους της Γαλλίας!









Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

ΝΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΑΤΑΡΤΗ 22/3 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ



Το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας εκφράζει την αλληλεγγύη του στην εργατική τάξη της Γαλλίας και στη νέα Γενική Απεργία στις 23 Μάρτη αλλά και τις μεγάλες καθημερινές κινητοποιήσεις των εργαζομένων.

Η εργατική τάξη, η νεολαία και ο λαός της Γαλλίας, με τα αγωνιστικά συνδικάτα στην πρώτη γραμμή, πλημμυρίζουν καθημερινά τους δρόμους όλων των γαλλικών πόλεων και πραγματοποιούν μαζικές, μαχητικές απεργιακές και πολύμορφες δράσεις ενάντια στην αντεργατική συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση της Κυβέρνησης Μακρόν. Δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν δέχονται να δουλεύουν μέχρι το θάνατο. 

Ο αγώνας των εργατών της Γαλλίας έχει ήδη γράψει ιστορία. Οι τεράστιες απεργιακές κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος, η πολύμορφη, αταλάντευτη δράση τους εδώ και μήνες, ανέδειξε για ακόμη μια φορά την τεράστια δύναμη της εργατικής τάξης και του οργανωμένου, συλλογικού, ταξικού αγώνα.

Η πάλη τους ανάγκασε την Κυβέρνηση Μακρόν να πετάξει κάθε ψεύτικο προσωπείο και να δείξει το πραγματικό, αντεργατικό πρόσωπο της εξουσίας των μονοπωλίων. Νομοθετούν κόντρα στο λαό, αξιοποιώντας ένα ταξικό νομικό οπλοστάσιο. Απαγορεύουν διαδηλώσεις, απειλούν αγωνιστές συνδικαλιστές, τρομοκρατούν τον λαό που παράγει τον πλούτο, για να διασφαλίσουν τα κέρδη μιας μειοψηφίας εκμεταλλευτών.

ΕΕ, Κυβερνήσεις και κόμματα σε κάθε χώρα, ανεξαρτήτως απόχρωσης, «προοδευτικά» ή «συντηρητικά», υπηρέτες των επιχειρηματικών ομίλων, βάζουν στην πρώτη γραμμή την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, τα κέρδη των λίγων, και σε αυτά θυσιάζουν την ζωή των λαών.

Κόντρα σε αυτές τις πολιτικές στην Ελλάδα και στο νησί μας τις τελευταίες βδομάδες πραγματοποιήθηκαν 2 από τις μεγαλύτερες απεργίες των τελευταίων χρόνων με σύνθημα «ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ». Αυτό, που είναι το δίλημμα για κάθε εργάτη, σε κάθε χώρα. Και ο αγώνας των εργατών της Γαλλίας δίνει ηχηρή απάντηση ότι οι εργαζόμενοι δε δέχονται νέες θυσίες.

Οι απειλές Κυβέρνησης-Εργοδοτών στην Γαλλία, οι εκφοβισμοί, οι συκοφαντίες και η καταστολή ενάντια στις μεγάλες εργατικές κινητοποιήσεις είναι μια ακόμη απόδειξη της αδυναμίας μιας εξουσίας που στηρίζεται στην εκμετάλλευση των πολλών.

Ήδη η μαζική, συλλογική απειθαρχία των συνδικάτων στις απαγορεύσεις διαδηλώσεων έχει κάνει κουρελόχαρτο την προσπάθεια μπλοκαρίσματος των αγώνων και των κινητοποιήσεων. Με αυτή την τεράστια δράση κουρελόχαρτο μπορεί να γίνει και κάθε αντεργατικός νόμος και να έρθουν στο προσκήνιο οι σύγχρονες ανάγκες της εργατικής τάξης, για αυξήσεις στους μισθούς, μείωση των ορίων συνταξιοδότησης, για ζωή αντάξια του 21ου αιώνα και όχι για επιστροφή στον Μεσαίωνα.

Είμαστε η τάξη που παράγει τον πλούτο. Είμαστε η τάξη που τραβάει μπροστά την κοινωνία. Και οι αγώνες των εργατών της Γαλλίας, σήμερα τραβάνε μπροστά ολόκληρη την εργατική τάξη. Η εργατική τάξη της Ελλάδας, της Κέρκυρας, το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας ήταν, είναι και θα είναι στο πλευρό της εργατικής τάξης της Γαλλίας.

Εκφράζουμε την αλληλεγγύης μας στον αγώνα των εργατών της Γαλλίας! Καλούμε σε συγκέντρωση την Τετάρτη 22 Μάρτη στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας στις 19:00 και σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Προξενείο της Γαλλίας.


Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Τεράστια η απεργιακή κινητοποίηση στην Κέρκυρα για το έγκλημα στα Τέμπη



Για άλλη μια φορά τεράστια ηταν η συγκέντρωση στην Κέρκυρα! Εργατικό Κεντρο, Σωματεία του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα με πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Κέρκυρας και συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο έστειλαν για μια ακόμα φορά το μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις! Το έγκλημα αυτό δε θα ξεχαστεί, όλων των νεκρών θα γίνουμε φωνή!

Από τα ξημερώματα απεργιακές φρουρές στήθηκαν στο εργοτάξιο της "ikos" αποτρέποντας την λειτουργία του. Ένα εργοτάξιο κίνδυνος θάνατος για δεκάδες μαθητές παράπλευρου σχολείου, που καθημερινά απειλείται η ζωή τους απο τα φορτηγά και τα ογκώδη μηχανήματα του εργοταξίου τα οποία κυριολεκτικά κάνουν μανούβρες στην είσοδο του σχολείου! 

Άθλια παραφωνία η προσπάθεια αναρχικών ομάδων, ΣΥΡΙΖΑ και ΜέΡΑ25 με σχέδιο και από κοινού να διασπάσουν την τεραστια πορεία του κερκυραϊκου λαού κόντρα σε αποφάσεις σωματείων και συλλογων! Προφανώς ενοχλεί η οργανωμένη δράση του λαού μέσα από τα σωματεία και τους συλλόγους του! Προφανώς ενοχλη η εναντίωση του λαού μας στην εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση που προωθούν όλες οι κυβερνήσεις, προφανώς ενοχλεί το σύνθημα που βροντοφώναξαν και σήμερα χιλιάδες στόματα στο νησί μας "ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ-Νέα Δημοκρατία, το έγκλημα αυτό έχει ιστορία".

Συνεχίζουμε ακόμα πιο μαζικά, ακόμα πιο αποφασιστικά! 













Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Καταγγέλλουμε την δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας για την προσπάθεια τρομοκράτησης συμβασιούχων ΙΔΟΧ στην καθαριότητα των σχολείων με σκοπό να τους αποτρέψει να συμμετάσχουν στην αυριανή απεργία! 

Όπως μας καταγγέλλουν συνάδελφοι, όταν ενημέρωσαν την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου για την συμμετοχή τους στην αυριανή απεργία, έλαβαν την απάντηση ότι η υπηρεσία θα εξετάσει αν η απεργία είναι παράνομη και καταχρηστική και αν καλύπτονται οι συμβασιούχοι από την απεργία που προκήρυξε το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας!!!

Ενημερώνουμε τους φωστήρες της δημοτικής αρχής ότι οι συμβασιούχοι Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (ΙΔΟΧ) στην καθαριότητα των σχολείων, ως μέλη του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων, καλύπτονται από την απεργία που χθες προκήρυξε το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας! 

Ας αφήσουν λοιπόν τα "σάπια", ότι δεν ξέρουν, ότι θα δουν κ.λπ. Ό, τι και να κάνουν δε θα επιβάλουν σιωπητήριο...!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην καθαριότητα των σχολείων να συμμετάσχουν στην αυριανή απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση του στις 11:30 στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας μαζί με όλους τους υπόλοιπους εργαζομένους του νησιού!

Το έγκλημα αυτό δε θα ξεχαστεί-Όλων των νεκρών θα γίνουμε φωνή!  

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2023

ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ "ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε."-Η ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ


Αφού οι εργαζόμενη της "Μασούτης Α.Ε." στην Κέρκυρα κράτησαν αταλάντευτη στάση και έδωσαν παλικαρίσιο αγώνα με μπροστάρη σε αυτόν το Σωματείο μας, τον Κερκυραϊκό Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, ακυρώνοντας στην πράξη τα αντεργατικά σχέδια της εργοδοσίας για τροποποίηση των συμβάσεων εργασίας, τώρα έρχεται και η αναδίπλωση της εργοδοσίας. Τις τελευταίες ώρες ανακοινώνεται στους συναδέλφους από εκπροσώπους των αφεντικών, ότι οι κατάπτυστες συμβάσεις που προσπάθησε να φέρει...αποσύρονται και επίσημα!!!

Η παραπάνω εξέλιξη, αποτελεί μια ξεκάθαρη νίκη των συναδέλφων! Μια παρακαταθήκη και οδηγός για τους αγώνες που έρχονται! 

Φάνηκε για ακόμα μια φορά στην πράξη ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα από σωτήρες και πως μέσα από την οργάνωση και τον αγώνα μας, μέσα από το Σωματείο μας, μπορούμε να ακυρώσουμε τις μεθοδεύσεις της εργοδοσίας και να παραμερίσουμε τους αντεργατικούς νόμους των κυβερνήσεων.

Συνάδελφοι, έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά. Μπορεί η εργοδοσία να εξαναγκάστηκε σε υποχώρηση αλλά δεν θα εγκαταλείψει τα αντεργατικά της σχέδια και την προσπάθεια τροποποίησης των συμβάσεών σας προς το χειρότερο! Δεν υπογράφουμε κανένα έγγραφο, καμία άλλη σύμβαση που πιθανά θα προσπαθήσει να φέρει στο μέλλον. Είμαστε σε ετοιμότητα, συσπειρωνόμαστε ακόμα πιο μαζικά στο Σωματείο μας και καταγγέλλουμε οτιδήποτε συμβεί! Παράλληλα, απαιτούμε από την εργοδοσία να δώσει σε κάθε εργαζόμενο την σύμβαση με την οποία εργάζεται εδώ και χρόνια και να πάψει να περιφρονεί το αίτημα αυτό των συναδέλφων!


ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Η ΔΥΝΑΜΗ, ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Η ΕΛΠΙΔΑ!


Κέρκυρα, 11/2/2023


Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ! ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ "ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε." ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

 



Την Πέμπτη 9/2/2023 κλιμάκιο του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων πραγματοποίησε παρέμβαση σε καταστήματα της "Μάσουτης Α.Ε." στην πόλη της Κέρκυρας, με αφορμή την προσπάθεια της εργοδοσίας να βάλει τους εργαζόμενους να υπογράψουν τροποποίηση των όρων εργασίας τους προς το χειρότερο, όπως ακριβώς περιγράφεται σε ανακοίνωση-καταγγελία του Σωματείου που δημοσιεύθηκε στις 7/2/2023. 

Τα μέλη του Σωματείου μοίρασαν την ανακοίνωση-καταγγελία σε εργαζόμενους και πελάτες ενημερώνοντας για τις μεθοδεύσεις της εργοδοσίας και καλώντας τους εργαζόμενους να μην υπογράψουν την τροποποίηση των όρων της σύμβασης εργασίας τους. Πολλοί από τους πελάτες των καταστημάτων εξέφρασαν ανοιχτά τη στήριξή τους στους εργαζόμενους και επιδοκίμασαν την προσπάθεια του Σωματείου μας!

Η παρέμβαση αυτή ήρθε μετά από μεγάλη και ελπιδοφόρα σύσκεψη που διοργάνωσε ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων την Δευτέρα 6/2/2023 με πάρα πολλούς εργαζόμενους της επιχείρηση από καταστήματα απ' άκρη σ' άκρη του νησιού! Από την επομένη κιόλας της σύσκεψης φάνηκαν τα πρώτα αποτελέσματα! Η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων ΔΕΝ υπέγραψε την κατάπτυστη τροποποίηση της σύμβασης. Σε κάποια καταστήματα εργαζόμενοι οργανωμένα και μαζικά δε δέχτηκαν καν να παραλάβουν τα έγγραφα με τους νέους όρους εργασίας. Υπήρξαν και περιπτώσεις συναδέλφων που ενώ αρχικά είχαν υπογράψει, μετά τη σύσκεψη και την καταγγελία του Σωματείου μας, ζήτησαν πίσω την υπογραφή τους και κάτω από την πίεση η εργοδοσία αναγκάστηκε να επιστρέψει τις υπογεγραμμένες τροποποιήσεις!!!

Καλούμε τους συναδέλφους να μη σκύψουν το κεφάλι στις πιέσεις της εργοδοσίας! Η ίδια η ζωή δείχνει ότι μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα! Πως δεν είναι μονόδρομος τα θέλω της εργοδοσίας!

Συνάδελφοι, καταγγέλλουμε στο Σωματείο μας ό, τι συμβαίνει στο χώρο εργασίας μας! Δεν υπογράφουμε καμία τροποποίηση σύμβασης που φέρνει η εργοδοσία! Όσοι υπογράψατε ζητήστε πίσω τις υπογραφές σας! Ξέρουμε εξάλλου πώς απέσπασαν πολλές από αυτές! Κανείς δεν είναι μόνος του! Μαζί είμαστε δυνατοί!






Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ "ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.": ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΟΠΟΤΕ, ΟΣΟ, ΟΠΩΣ, ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ & ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΣΟ ΘΕΛΩ

Μετά τις απολύσεις και τα ατέλειωτα αδήλωτα 12ωρα δουλειάς στα καταστήματα της "Μασούτης Α.Ε." τώρα οι συνάδελφοι έρχονται αντιμέτωποι με την τροποποίηση-χειροτέρευση των όρων εργασίας τους. Τις τελευταίες ημέρες η εργοδοσία αξιώνει (χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία η αλήθεια είναι) από τους συναδέλφους να υπογράψουν τροποποίηση των όρων των συμβάσεών τους, που θα κάνει την ζωή τους κόλαση, γυρίζοντάς τους κυριολεκτικά στον μεσαίωνα!

Συγκεκριμένα όσον αφορά το χρόνο εργασίας η τροποποιημένη σύμβαση αναφέρει: "Αναγνωρίζεται στον εργοδότη το δικαίωμα να μεταβάλλει ελεύθερα τις ημέρες και ώρες εργασίας, την έναρξη, τη λήξη και τις διακοπές της εργασίας..." Αναφέρει επίσης πως "Συμφωνείται ότι ο εργοδότης μπορεί να εισαγάγει στο σύνολο ή σε τμήμα της επιχείρησης είτε σύστημα εξαήμερης απασχόλησης είτε σύστημα πενθήμερης απασχόλησης... και να κατανείμει το ημερήσιο και εβδομαδιαίο ωράριο... διαμορφώνοντάς το και μεταβάλλοντάς το ελεύθερα και οποτεδήποτε" και συνεχίζει "...παρέχεται στον εργοδότη το δικαίωμα να καθορίζει κατά την απόλυτη κρίση του και διακεκομμένο ωράριο..." για να καταλήξει ότι "Ο εργαζόμενος, εφόσον το αξιώσει ο εργοδότης, έχει την υποχρέωση να παρέχει πρόσθετη υπερεργασιακή ή υπερωριακή εργασίας,...νύκτα, Κυριακές, ή σε εξαιρετέες ημέρες."

Όσον αφορά τον τόπο παροχής εργασίας αναφέρει: "Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μεταθέτει ή να μετακινεί μονομερώς τον εργαζόμενο, πρόσκαιρα ή μόνιμα... σε οποιαδήποτε από τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις ή αυτές που πρόκειται να ιδρυθούν στο μέλλον εντός του ίδιου νομού. Τυχόν άρνηση μετάθεσης ή μετακίνησης από πλευράς εργαζομένου αποτελεί λόγο καταγγελίας της σύμβασης." Με λίγα λόγια λέει πως αν κάποιος δεν πάει εκεί που τον προστάζει η εργοδοσία τότε αυτό αποτελεί λόγο απόλυσης και μάλιστα με υπαιτιότητα του εργαζόμενου, δηλαδή χωρίς αποζημίωση! Εύκολα επομένως κάποιος καταλαβαίνει τι θα συμβεί αν αρνηθεί να πάει π.χ. για δουλειά σπαστό από την Αχαράβη στη Λευκίμμη (απόσταση περίπου 2 ωρών-από την μία άκρη του νησιού στην άλλη). Θα βρεθεί απολυμένος με δική του ευθύνη, χωρίς δηλαδή να πάρει ούτε λεπτό του ευρώ αποζημίωση!!!

Σχετικά με την ειδικότητα και τα καθήκοντα του εργαζομένου η τροποποίηση αναφέρει πως "θα προσδιορίζονται κατά την απόλυτη κρίση του εργοδότη, καθώς σε αυτή αναγνωρίζεται το δικαίωμα να προσδιορίζει εκάστοτε το είδος απασχόλησης του εργαζομένου..." δηλαδή αν γουστάρει η εργοδοσία σήμερα είσαι ταμίας, αύριο αποθήκη, μεθαύριο delivery κ.ο.κ

Το σημείο όμως που το "απογειώνει" είναι στην παράγραφο σχετικά με τον μισθό τον οποίο χωρίζει σε "νόμιμο" και "συμφωνημένο". "Νόμιμο" χαρακτηρίζει τον "Νομοθετικά Προβλεπόμενο Κατώτατο Μισθό" και το υπόλοιπο μέχρι το συνολικό ποσό που παίρνουν οι συνάδελφοι με βάση την ισχύουσα μέχρι σήμερα σύμβασης τον χαρακτηρίζει "Συμφωνημένες αποδοχές". Δηλαδή αν κάποιος παίρνει 1000 ευρώ ο "νόμιμος" μισθός είναι ο βασικός (659,89 ευρώ-χωρίς επιδόματα κλπ) και ο υπόλοιπος μέχρι τα 1000 ευρώ είναι ο "Συμφωνημένος". Στα "ψιλά γράμματα" όμως της υποπαραγράφου για τον "Συμφωνημένο" μισθό αναφέρει πως "Οι προαναφερόμενες παροχές... που του δίδονται επιπλέον των προβλεπόμενων από κανονιστικές διατάξεις αποδοχών... συνιστούν πάντοτε οικειοθελείς παροχές, τις οποίες η εργοδότρια δικαιούται να τις παύει, μετατρέπει ή ανακαλεί οποτεδήποτε και αναιτιολόγητα".

Στο ίδιο πνεύμα και το ζήτημα της κανονικής άδειας "Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χορηγεί την άδεια αυτή κατά την κρίση της..."  Παρακάτω αναφέρει πως ο εργαζόμενος δεσμεύεται να έχει για ευαγγέλιο τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της εταιρείας, πως μετά την υπογραφή αυτής της σύμβασης, παύει να ισχύει οτιδήποτε είχε συμφωνηθεί στο παρελθόν και πως για οποιεσδήποτε αλλαγές προκύπτουν μετά την υπογραφή αυτής της σύμβασης, ο εργαζόμενος αν δεν τις αποκρούσει εντός 15 ημερών, τότε θεωρείται ότι τις αποδέχεται, κάτι που θυμίζει και λίγο από συμβόλαια τραπεζών!!!

Να σημειωθεί πως η εργοδοσία της "Μασούτης Α.Ε." αρνείται να δώσει, ως οφείλει τις συμβάσεις και τους όρους με τους οποίους εργάζονται εδώ και χρόνια οι συνάδελφοι, παρά το γεγονός ότι τις έχουν ζητήσει επανειλημμένα. Ο λόγος προφανής!

Και αν κάποιος θεωρεί σκάνδαλο το να δουλεύει με αυτούς τους απάνθρωπους όρους εργασίας, το πραγματικό σκάνδαλο είναι το νομοθετικό πλαίσιο και αυτοί που το διαμόρφωσαν, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των παραπάνω όρων είναι θεσπισμένοι-νόμιμοι, είναι η "κανονικότητα" των κυβερνήσεων και των μεγάλων αφεντικών που ακούμε συνέχεια στις τηλεοράσεις! Οι παραπάνω όροι πατάνε πάνω στο πλαίσιο που έχουν ψηφίσει, διατηρήσει και εμπλουτίσει διαχρονικά η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ είτε ως κυβερνήσεις είτε ως αντιπολιτεύσεις. Είναι αυτό που ονομάζουν "διευθυντικό δικαίωμα", "διευθέτηση του χρόνου εργασίας", "Νόμος Βρούτση-Αχτσιόγλου", "Νόμος Χατζηδάκη", "αντοχές της οικονομίας". Είναι αποφάσεις των Περιφερειακών Αρχών Ιονίων Νήσων με την βούλα των περιφερειακών συμβούλων της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ κ.ά! Είναι ο βούρκος που έχουν ψηφίσει όλοι αυτοί που θα ζητήσουν αύριο την ψήφο σου, ώστε να κάνουν τους παραπάνω όρους χειρότερους, να ξεζουμίσουν ως εκεί που δεν πάει τον κάθε εργαζόμενο για να αυγατίζει τα κέρδη της η εργοδοσία! Μια εργοδοσία σαν όλες του κλάδου, που για να απογειώσουν τα κέρδη τους με τζίρους πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ δε διστάζουν να εκτοξεύουν τις τιμές, να βάζουν αντικλεπτικά στα βρεφικά είδη, να ξεζουμίζουν με τέτοιου είδους συμβάσεις του εργαζομένους τους. Μια εργοδοσία τύπου "καλού εργοδότη" που έχει τζάμπα διαφήμιση από υπουργούς και κυβερνητικά στελέχη!

Δε μασάμε στους εκβιασμούς της εργοδοσίας, στην ψυχολογική πίεση για να αποσπάσει υπογραφές! Η σύμβαση αυτή που φέρνει η εργοδοσία της "Μασούτης Α.Ε." είναι απαράδεχτη και την πετάμε στα σκουπίδια! Αν νομίζουν ότι θα βάλουμε τα χέρια μας και θα βγάλουμε τα μάτια μας είναι γελασμένοι! Τα κουρελόχαρτα που μοιράζει η εργοδοσία ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ από ΚΑΝΕΝΑ. Όσες ελάχιστες υπογραφές έχει αποστάσει, με τρόπους που όλοι γνωρίζουμε, να επιστραφούν!

Η εργοδοσία θα λάβει την απάντηση που της αρμόζει από όλους τους εργαζομένους του νησιού! Πολύ σύντομα θα μετανιώσει για την κίνηση αυτή που πήγε να κάνει σε βάρος των δικαιωμάτων των συναδέλφων!

Καλούμε τους συναδέλφους ακόμα πιο μαζικά, ακόμα πιο αποφασιστικά να συσπειρωθούν στο Σωματείο μας, να παλέψουμε όχι μόνο για να μην περάσει η παραπάνω τροποποίηση των όρων εργασίας αλλά να ανοίξει ο δρόμος για ακόμα καλύτερες συβάσεις από αυτές με τις οποίες ήδη δουλεύουν, για Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας συνολικά!


Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ "ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε." ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ



Την Δευτέρα 19/12/2022 πραγματοποιήθηκε παρέμβαση του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων στην εργοδοσία της "Μασούτης Α.Ε." με αφορμή την εντατικοποίηση και τα ατέλειωτα 12ωρα στα οποία υποβλήθηκαν συνάδελφοι καταστημάτων της αλυσίδας στην Κέρκυρα το προηγούμενο διάστημα, καθώς και για την αδήλωτη εργασία τους, όπως επιβεβαίωσε σχετικός έλεγχος στις 25/11/2022 του Τμήματος Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Κέρκυρας του ΣΕΠΕ, ύστερα από καταγγελία του Σωματείου μας.

Από την πλευρά της εργοδοσίας της "Μασούτης Α.Ε." υπήρξε δέσμευση ότι τέτοια περιστατικά ΔΕΝ θα επαναληφθούν στο μέλλον. Από την πλευρά του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων τονίστηκε ότι ΔΕΝ κάνει βήμα πίσω από την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των συναδέλφων και θα είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα για τον σκοπό αυτό!

Η παραπάνω δέσμευση της εργοδοσίας της "Μασούτης Α.Ε." έρχεται ως αποτέλεσμα της πίεσης που ασκεί όλο αυτό το διάστημα το Σωματείου μας! Αποδεικνύεται στην πράξη ακόμα μια φορά πως η συσπείρωση και η δράση μέσα από τις γραμμές του Σωματείου μας μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους ακόμα και σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες!

Καλούμε τους συναδέλφους να είναι σε επαγρύπνηση και σε επαφή με το Σωματείο! Να καταγγέλλουν άμεσα όσα συμβαίνουν στον χώρο εργασίας τους! Δεν έχουν τίποτα να φοβούνται! Ακόμα πιο μαζικά, ακόμα πιο αποφασιστικά να συσπειρωθούν στο Σωματείο μας και να παλέψουμε από κοινού για όλα όσα δικαιούμαστε και μας ανήκουν, για το σύνολο των σύγχρονων αναγκών μας!

Συνάδελφοι,  ψηλά το κεφάλι! Κανείς δεν είναι μόνος του! Έχουμε ο ένας τον άλλο και το Σωματείο μας!  Αυτή είναι η δύναμή μας!

ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ


Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022

Ο ΚΥΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ-ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ



Με μία κυνική επιστολή η εργολαβική εταιρεία καθαριότητας του αεροδρομίου Κέρκυρας "FACILITY EXPERTS IKE ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.", παραδέχεται στην ουσία την πλαστογραφία υποτιθέμενων "παραιτήσεων" σε βάρος εργαζομένων της. Θυμίζουμε ότι ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων και εργολαβικοί εργαζόμενοι στην καθαριότητα του αεροδρομίου είχαμε καταγγείλει με ανακοίνωση στις 3 Νοέμβρη τόσο τη μη καταβολή δεδουλευμένων από την εργοδοσία όσο και την προαναφερθείσα πλαστογραφία. 

Χωρίς ίχνος ντροπής, η  "FACILITY EXPERTS IKE ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε." δηλώνει στην απαντητική της επιστολή προς το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Κέρκυρας του ΣΕΠΕ (25/11/2022), πως οι εργαζόμενοι που έκαναν τις σχετικές καταγγελίες ψεύδονται και πως "τους ζητήθηκε να υπογράψουν κάτω από το αναγραφόμενο με Κεφαλαία γράμματα ονοματεπώνυμο τους στο έντυπο της οικειοθελούς απασχόλησης (εννοεί αποχώρησης-έντυπο 5), αλλά δεν υπέγραψαν και το έντυπο υποβλήθηκε χωρίς υπογραφή, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας." και συνεχίζει κυνικά αναφέροντας πως "Η αναγραφή του ονόματος τους με κεφαλαία γράμματα (χειρόγραφα) επί του εντύπου δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί ως υπογραφή τους. Η αναγραφή του ονόματος τους, έγινε για διευκόλυνση τους, για να γνωρίζουν και να θέσουν την υπογραφή τους κάτω από το ονοματεπώνυμο τους". Τι μας λέει εδώ η εργοδοσία; Μας λέει πως ακόμα και αν οι συνάδελφοι είχαν ενημερωθεί (πράγμα που δεν ισχύει) τους ζητήθηκε από την πλευρά της εργοδοσίας να παραιτηθούν και εκείνοι το αρνήθηκαν... Έτσι, σύμφωνα την παραδοχή της "FACILITY EXPERTS IKE ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε." αφού εκείνοι δεν ήθελαν να παραιτηθούν τους "παραίτησε" με το έτσι θέλω η εργοδοσία!!! Τόσο απλά και εμπρόθεσμα!

Αναφορικά με το γεγονός ότι έβαλε η εργοδοσία χειρόγραφα τα ονόματα των εργαζομένων στο σημείο που μπαίνουν οι υπογραφές, ώστε να λειτουργήσουν ως "χωρικοί προσδιορισμοί" και να μη χάσουν οι συναδέλφισσες το σημείο, γελάνε και οι πέτρες με τέτοιου είδους δικαιολογίες!

Λίγο παρακάτω η εργοδοσία με "μεγάλο σεβασμό" στα εργασιακά δικαιώματα αναφέρει "Και από την αλλαγή αυτή ουδένα δικαίωμα τους δεν καταστρατηγήθηκε" (φανταζόμαστε το "δεν" το έβαλαν από υπερβάλλοντα ζήλο ή μήπως είναι και αυτό "σημείο" παραδοχής ενοχής;;;) Θα χρειαστεί βέβαια η εργοδοσία να εξηγήσει πώς αφού "ουδένα δικαίωμα τους δεν καταστρατηγήθηκε" υπάρχει σύμβαση που από αορίστου χρόνου, χωρίς υπογραφή εργαζομένου έγινε μονομερώς ορισμένου! 

Από όλα τα παραπάνω φαίνεται ουσιαστικά η ξεκάθαρη παραδοχή της εργοδοσίας για πλαστογράφηση "παραιτήσεων" παρά τις διάφορες αστείες δικαιολογίες που επιστρατεύει!

Ταυτόχρονα προκύπτει και ένα ακόμα σοβαρό ζήτημα σε σχέση με τις διάφορες πλατφόρμες τύπου "Εργάνη", στις οποίες γίνεται αποδεκτό οτιδήποτε κι αν ανεβάζει η οποιαδήποτε εργοδοσία, χωρίς κανέναν έλεγχο και χωρίς να ερωτάται ο ίδιος ο εργαζόμενος σε αντίστοιχες περιπτώσεις!  Ό, τι ανεβαίνει ισχύει ως πραγματικότητα άσχετα με το κατά πόσο είναι αλήθεια ή όχι και μόνο αν το καταλάβει ο εργαζόμενος έγκαιρα και το καταγγείλει, το πράγμα μπορεί να διορθωθεί! Πέρα δηλαδή απ' όλα τα υπόλοιπα που έχουμε στο κεφάλι μας οι εργαζόμενοι, θα πρέπει να μπαίνουμε κάθε λίγο στο "Εργάνη" ή σε άλλες πλατφόρμες για να ελέγχουμε αν υπάρχει κάποια βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας μας για να προλάβουμε το "κακό"! 

Τέλος, από τον αναλυτικό έλεγχο που έχει προχωρήσει το Σωματείο μας στα χρήματα που έχει καταβάλει η  "FACILITY EXPERTS IKE ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε." προκύπτουν και άλλα ζητήματα, όπως το γεγονός ότι μέχρι και τον Ιούνη του 2022 η εργοδοσία δεν έβαζε βαρέα ένσημα στις συναδέλφισσες, πράγμα που αλλάζει από τον Ιούλη του 2022, δεν έχει πληρωθεί η προσαύξηση της δουλειάς κατά τις Κυριακές και τις αργίες και φαίνεται πως τα ποσά που δεν κατέβαλε η εταιρεία σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούν τα 1000 ευρώ ανά άτομο!

Με όλες τις παραπάνω μεθοδεύσεις η "FACILITY EXPERTS IKE ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.", η εργολαβική εταιρεία καθαριότητας του αεροδρομίου Κέρκυρας, το όποιο μόνο την φετινή καλοκαιρινή σεζόν είχε πάνω από 1,6 εκατομμύρια αφήξεις και τρελά υπερκέρδη,   προσπαθεί να βγάλει από τη "μύγα ξύγκι" πάντα σε βάρος των εργαζομένων! Αέρα στα πανιά της, όπως και στα πανιά όλων των επιχειρηματικών ομίλων δίνουν οι αντεργατικοί νόμοι, που έχουν ψηφίσει όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις ασχέτως χρώματος και ιδεολογικού προσήμου (ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΝΔ).   

Παράλληλα, για άλλη μία φορά αποδεικνύεται στην πράξη ότι κέρδη για τα μεγάλα αφεντικά και βελτίωση των συνθηκών εργασίας και ζωής των εργαζομένων δεν πάνε μαζί! Είναι έννοιες και καταστάσεις εντελώς αντίθετες. Δύο κόσμοι σε διαρκή σύγκρουση!

Προειδοποιούμε για άλλη μία φορά τους εργολάβους στην καθαριότητα του αεροδρομίου Κέρκυρας, την Fraport Greece ότι το πράγμα δε θα μείνει εδώ! Απαιτούμε να δοθούν στους συναδέλφους όλα τα δεδουλευμένα! Να πάψουν οι βλαπτικές μεταβολές, να τιμωρηθεί η πλαστογραφία!

Ταυτόχρονα καλούμε τους συναδέλφους να σηκώσουν ψηλά το κεφάλι! Δεν έχουν να φοβούνται τίποτα όσο ο ένας είναι δίπλα στον άλλο, όσο όλοι μαζί παλεύουν μέσα από τις γραμμές του Σωματείου μας, βάζοντας μπροστά τις δικές μας σύγχρονες ανάγκες! Με τον αγώνα μας μπορούμε να κερδίσουμε!