Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ



Παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες μεγαλοεργοδοσίας, Κυβέρνησης και πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ (ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ) να επιβάλλουν σιγή νεκροταφείου και να περάσει το νομοσχέδιο-έγκλημα Γεωργιάδη για τα εργασιακά χωρίς αντιδράσεις, χωρίς καν την προκήρυξη απεργίας από την ξεπουλημένη πλειοψηφία της ΓΣΕΕ, η μυριόστομη απάντηση των εργαζομένων απ' άκρη σ' άκρη σε όλη τη χώρα δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας! Το νομοσχέδιο αυτό για το σύνολο των εργαζομένων έχει μόνο μία θέσει, στα σκουπίδια! 

Έτσι και στην Κέρκυρα μεγάλος αριθμός εργαζομένων ανταποκρίθηκε στο απεργιακό κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας και συμμετείχε στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11:00 το πρωί. Από τα ξημερώματα δόθηκε η μάχη της περιφρούρησης της απεργίας με απεργιακές φρουρές στις πύλες ξενοδοχείων. Προσυγκέντρωση στις 10:30 πραγματοποίησαν εκπαιδευτικoί έξω από τα λύκεια της πόλης και στη συνέχεια με πορεία έφτασαν στο χώρο της απεργιακής συγκέντρωσης του Εργατικού Κέντρου, όπου ενώθηκαν με τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Ιδιωτικοί υπάλληλοι, δημόσιοι υπάλληλοι, συνταξιούχοι, φοιτητές, μαθητές βρέθηκαν μαζί στη μεγάλη συγκέντρωση για να βροντοφωνάξουν ότι αυτό το νομοσχέδιο μας μετατρέπει σε δούλους αλλά ότι εμείς δεν είμαστε διατεθειμένοι να γίνουμε!

Χαιρετισμό στη συγκέντρωση απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αντώνης Κουρσάρης και ο Βαγγέλης Χριστοδούλου εκ μέρους της ΔΑΣ του Νομαρχιακού Τμήματος Κέρκυρας της ΑΔΕΔΥ. Και οι δύο αναφέρθηκαν σε πλευρές του νομοσχεδίου που μαυρίζει τη ζωή των εργαζομένων.


Την κεντρική ομιλία έκανε ο Σπύρος Κανταρέλης, Αντιπρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας και Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων. Αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της σημερινής απεργίας, καθώς παρά τα όσα εμπόδια προσπάθησε να βάλει μεγαλοεργοδοσία, Κυβέρνηση και πλειοψηφία ΓΣΕΕ, οι αργαζόμενοι βρέθηκαν μαζικά στον δρόμο του αγώνα καταδικάζοντας με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο το αντεργατικό έκτρωμα Γεωργιάδη. Ανέδειξε την επιλεκτική ικανότητα-ανικανότητα του κράτους των μεγαλοεργοδοτών, ανέλυσε πλευρές του νομοσχεδίου, ανέδειξε ότι ο κρατικός μηχανισμός από την κεντρική διοίκηση μέχρι την τοπική λειτουργεί "ρολόι" και σε πλήρη αρμονία και συνεργασία όταν πρόκειται να υπερασπίσει τα συμφέροντα των μεγάλων αφεντικών και αποκάλυψε την κοροϊδία της κυβέρνησης για τις τριετίες! Τέλος, τόνισε πως όσα κατασταλτικά μέτρα και να πάρουν οι κυβερνήσεις δεν πρόκειται ποτέ οι εργαζόμενοι να δεχτούν να γίνουν δούλοι και πως με οργάνωση και αγώνα είναι βέβαιο πως και αυτό το αντεργατικό τερατούργημα, όπως και άλλα στο παρελθόν, θα μείνει στα χαρτιά, φράση που ξεσήκωσε κύματα ενθουσιασμού σε όλους τους συγκεντρωμένους!

Στη συνέχεια ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς  δρόμους της πόλης, η οποία κατέληξε έξω από το κτήριο της Αντιπεριφέρειας Κέρκυρας, ώστε να πραγματοποιηθεί διαμαρτυρία για το οξύτατο πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών του νησιού. 


















Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ - ΔΕ ΣΥΜΒΙΒΑΖΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ & ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΚΛΑΒΙΑ



 ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ,

11 π.μ. ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Αν και κράτος και κυβέρνηση φάνηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα εξαιρετικά ανίκανοι να υπερασπιστούν τη ζωή του λαού μας, αφήνοντας τον να καεί και να πνιγεί, τώρα εμφανίζονται εξαιρετικά αποτελεσματική στην υπεράσπιση της κερδοφορίας των μεγάλων αφεντικών. Το νέο νομοσχέδιο – έγκλημα που φέρνει στη Βουλή η κυβέρνηση της ΝΔ προς ψήφιση, ενσωματώνοντας  την  Οδηγία 2019/1152 της ΕΕ αποτελεί ακόμα έναν κρίκο στην αντεργατική αλυσίδα που φτιάχνουν διαχρονικά οι κυβερνήσεις. Όπως πλέον κυνικά ομολογούν και οι ίδιοι, έρχεται ύστερα από απαίτηση των μεγαλοεργοδοτών  και έχει ως σκοπό την παραπέρα θωράκιση των κερδών τους. Στον αντίποδα φέρνει νέο ξεζούμισμα και ακόμα μεγαλύτερη εντατικοποίηση για τους εργαζόμενους, διαμορφώνοντας συνθήκες εργασίας και ζωής όμοιες με εκείνες που ζούσαν οι εργαζόμενοι πολλούς αιώνες πίσω!

Ο Υπουργός εργασίας, Γεωργιάδης, πατάει πάνω στο αντεργατικό πλαίσιο που διαχρονικά έχουν διαμορφώσει όλες οι κυβερνήσεις, αλλά και στον νόμο "Χατζηδάκη" που θέσπισε την 10ωρη εργασία χωρίς υπερωριακή αμοιβή και το πάει ένα βήμα παραπέρα. Μεταξύ άλλων το νομοσχέδιο περιλαμβάνει:

  • δουλειά 13 ώρες τη μέρα, όπως και όπου θέλει η εργοδοσία (αρ. 9) δίνοντας τη δυνατότητα για "παράλληλη απασχόληση" σε περισσότερους από έναν εργοδότες και με μόνη προϋπόθεση ένα ελάχιστο διάστημα ανάπαυσης 11 ωρών ανάμεσα στις διαδοχικές δουλειές
  • ενταφιασμό της κυριακάτικης αργίας (αρ. 27) και για τους εργαζόμενους   στη Βιομηχανία Τροφίμων, καθώς και για εκείνους σε επιχειρήσεις εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού, παραγωγής αναψυκτικών και παραγωγής προϊόντων εμφιάλωσής τους
  • το τέλος του 5ημέρου στις επιχειρήσεις συνεχούς λειτουργίας, αλλά και σε όσες 24ωρης λειτουργίας επικαλούνται "φόρτο εργασίας", θεσμοθετώντας την 6ήμερη εργασία
  • "ακαθόριστες μορφές απασχόλησης", όπως είναι οι συμβάσεις εργασίας μηδενικών ωρών (zero hour contracts) και κατά παραγγελία (on demand contracts). Έτσι ένας εργαζόμενος δε θα γνωρίζει αν και πότε θα έχει δουλειά, αν, πότε και πόσο ελεύθερο χρόνο θα έχει, πόσα χρήματα θα βγάζει το μήνα, δεν μπορεί να οργανώνει τίποτα στη ζωή του
  • απελευθέρωση απολύσεων θεσμοθετώντας τη λεγόμενη "δοκιμαστική περίοδο" διάρκειας έξι μηνών (άρθρο 4) και παράλληλα διατηρώντας την αντεργατική πρόβλεψη, σύμφωνα με την οποία οι εργαζόμενοι μπορούν να απολύονται "χωρίς προειδοποίηση και χωρίς αποζημίωση" μέχρι τη συμπλήρωση 12 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης εργασίας (άρθρο 19)
  • ποινικοποίηση της απεργίας, όπου με βάση το άρθρο 31 προβλέπονται ποινές φυλάκισης "τουλάχιστον έξι μηνών" και χρηματικές ποινές για όποιον "παρεμποδίζει με οποιονδήποτε τρόπο την ελεύθερη και ακώλυτη προσέλευση ή αποχώρηση από τον χώρο εργασίας" ή "συμμετέχει σε κατάληψη χώρων εργασίας ή εισόδων τους κατά τη διάρκεια απεργίας ή ανεξαρτήτως αυτής". Μάλιστα, προβλέπει πως η "επανειλημμένη τέλεση" συνιστά "επιβαρυντική περίσταση"

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο μέρος των όσων προβλέπει ο αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης της ΝΔ. Μάλιστα, ο Υπουργός Εργασίας Γεωργιάδης το παρουσιάζεται ως "δικαίωμα" των εργαζόμενων, αν θέλουν να αυξήσουν το εισόδημά τους. Στο ίδιο μήκος κύματος για να χρυσώσει το χάπι για το νέο αντεργατικό έκτρωμα και η αναφορά του Πρωθυπουργού από τη ΔΕΘ για "ξεπάγωμα των τριετιών" από την επόμενη χρονιά! Αλήθεια τι θα γίνει με τα αναδρομικά των τριετιών από το 2012;  Ακόμα κι αν ισχύσει αυτό που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, η πρώτη αύξηση λόγω τριετίας θα δοθεί στους εργαζόμενους το 2027 και βλέπουμε, με προϋπόθεση ότι μέχρι τότε η ανεργία δεν θα έχει σκαρφαλώσει ξανά στα επίπεδα που η εργοδοσία αξιοποιεί για να ζητάει μέτρα μείωσης του "μισθολογικού κόστους". Πώς θα μειωθεί όμως η ανεργία όταν και με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο καθιερώνεται η 6ημερη δουλειά και η δουλειά τις Κυριακές, ώστε να αποφύγουν οι μεγαλοεργοδότες την πρόσληψη περισσότερων εργαζομένων και να "ξεζουμίσουν" το ήδη υπάρχον προσωπικό;

Δεν αρκούσαν λοιπόν στους επιχειρηματικούς ομίλους τα όπλα της ευελιξίας που βρίσκονται ήδη στην αντεργατική νομοθεσία με την ημιαπασχόληση, την εκ περιτροπής εργασία, την εποχική εργασία και άλλες μορφές εργασιακής ομηρίας, γι' αυτό και προστέθηκαν νέα μέτρα  για να προσαρμόζονται καλύτερα ο χρόνος και οι όροι εργασίας στις διαθέσεις και τις ανάγκες της εργοδοσίας. Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι το σύστημα της εκμετάλλευσης μόνο δεινά και μέτρα που σφίγγουν τη θηλιά στο λαιμό του λαού μπορεί να φέρει στη ζωή του εργαζόμενου.

Σύγχρονο δικαίωμα είναι να μπορεί κάθε εργαζόμενος να ζει με αξιοπρέπεια από τη δουλειά και το μισθό του. Να απολαμβάνει ο ίδιος και η οικογένεια του ό, τι μπορεί να του προσφέρει η άνοδος της επιστήμης και της παραγωγικότητας της εργασίας, αλλά του το στερούν οι επιχειρηματικοί όμιλοι και το κράτος τους.

Οι εργαζόμενοι δηλώνουμε καθαρά: Δεν θα συμβιβαστούμε με τον εργασιακό Μεσαίωνα και τη σύγχρονη σκλαβιά!

Δεν είναι πρόοδος ο εργαζόμενος να δουλεύει σε δύο δουλειές για να καταφέρει να τα βγάλει πέρα, δεν είναι πρόοδος να ξεζουμίζεται 13 ώρες την ημέρα για τα κέρδη της εργοδοσίας. Είναι σύγχρονη σκλαβιά και αυτό το νομοσχέδιο επιχειρεί να την νομιμοποιήσει.

Στον πόλεμο που κήρυξε η κυβέρνηση και οι επιχειρηματικοί όμιλοι απαντάμε άμεσα, χωρίς να χάνουμε χρόνο! Να βάλουμε μπλόκο στα σχέδια της κυβέρνησης και της μεγαλοεργοδοσίας, να υπερασπιστούμε τη δουλειά και τη ζωή μας.

Όπως άλλους νόμους που έχουν ψηφίσει οι κυβερνήσεις και τους έχουμε πετάξει στα σκουπίδια οι εργαζόμενοι με τους αγώνες μας, το ίδιο να κάνουμε και για αυτό το νέο αντεργατικό έκτρωμα! Συμμετέχουμε μαζικά στην ΑΠΕΡΓΙΑ την Πέμπτη 21 Σεπτέμβρη και στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας.

Κέρκυρα, 18/9/2023

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΜΜΥΡΟΠΑΘΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ



Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε όλοι μας, πλημμυρισμένοι από θλίψη, οργή και αγανάκτηση, ολόκληρες περιοχές, ολόκληρα χωριά της Θεσσαλίας να παραμένουν πνιγμένα από την επιλεκτική ανυπαρξία του κρατικού μηχανισμού.

Χιλιάδες οικογένειες βιώνουν μια δραματική κατάσταση! Άλλοι έχασαν συγγενείς, άλλοι έχασαν τα ζώα τους, τις καλλιέργειές τους, τα σπίτια τους, τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής.

Στο όνομα της «κλιματικής αλλαγής» κρύβουν την εγκληματική ευθύνη όλων των κυβερνήσεων διαχρονικά και της τοπικής διοίκησης για την ανυπαρξία των απαραίτητων και αναγκαίων έργων αντιπλημμυρικής προστασίας.

Στην Κέρκυρα ο Μπάλος μάς δίδαξε ότι είναι καθαρά θέμα τύχης, για την οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, να βρεθεί σε αυτήν τη θέση.

Οι ανάγκες του λαού για αυτούς δεν είναι επιλέξιμες. Για άλλη μια φορά το σύνθημα «μόνο ο λαός σώζει τον λαό» παίρνει σάρκα και οστά από την αλληλέγγυα στάση χιλιάδων ανθρώπων.

Το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας μπαίνει μπροστά, ώστε να οργανωθεί η αλληλεγγύη για τους πλημμυροπαθείς στους νομούς της Θεσσαλίας. Καλούμε όλους τους εργαζόμενους κάθε κλάδου, όπως και με τους σεισμοπαθείς τους Τουρκίας, έτσι και τώρα, μέσα από το υστέρημά μας, να δώσουμε ό,τι μπορούμε για να στηριχθούν οι κάτοικοι των περιοχών που δοκιμάζονται.

Τα είδη που συγκεντρώνονται είναι τα εξής:

• Κουβέρτες, κλινοσκεπάσματα, μαξιλάρια, υπνόσακους

• Εμφιαλωμένα νερά, χυμούς

• Συσκευασμένη τροφή έτοιμη για κατανάλωση (κονσέρβες, κομπόστες κ.ά.), φρυγανιές -

παξιμάδια, μπισκότα - κρουασάν - μπάρες δημητριακών - παστέλια, γάλα σε σκόνη

• Είδη ατομικής υγιεινής (πάνες, μωρομάντηλα, σερβιέτες, χαρτικά, χαρτιά υγείας).

• Φακοί

Καθημερινά (και Σάββατο-Κυριακή) 10:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00

Τηλ. επικοινωνίας: 2661181200, 6977343350

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023

Ή ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ Ή ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ - ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΟΤΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑΣ


ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Λίγες ημέρες πριν τις εκλογές της τοπικής διοίκησης και τα λόγια από κάποιους, για το πόσο πολύ ενδιαφέρονται για τον τόπο μας και τους εργαζόμενους,  περισσεύουν όμως οι πράξεις τους είναι αποκαλυπτικές! Ο λόγος αυτή τη φορά για τον Δήμαρχο της Νότιας Κέρκυρας της ΝΔ κ. Λέσση και τη Δημοτική του Αρχή! 

Όπως καταγγέλλει συναδέλφισσα στον Κερκυραϊκός Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, εργαζόμενη στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου με σύμβαση ομηρείας-εργασίας ορισμένου χρόνου, ο Δήμαρχος Νότιας Κέρκυρας και η πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου μεθοδεύουν την παραίτησή της!

Συγκεκριμένα, η συναδέλφισσα είναι μητέρα μονογονεϊκής οικογένειας, έχει 2 ανήλικα τέκνα, εκ των οποίων το ένα 9 ετών και διαμένει με την οικογένειά της στη Λευκίμμη. Να σημειωθεί πως η συναδέλφισσα δεν έχει κάποια βοήθεια και είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την φροντίδα των παιδιών της. Παρά το γεγονός ότι όλα τα παραπάνω είναι σε γνώση του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχή, αποφάσισαν να την στείλουν να καθαρίζει σχολική μονάδα πολλά χιλιόμετρα μακριά από την κατοικία της, στους Αργυράδες, παρά τις επαναλαμβανόμενες εκκλήσεις της, να την τοποθετήσουν κοντά στο σπίτι και στα παιδιά της. Μάλιστα, της επιβάλουν κυλιόμενο ωράριο εργασίας (!) χωρίς να υπάρχει λόγος! 

Η απόφαση αυτή θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην οικογενειακή ζωή της συναδέλφισσας και στη φροντίδα των ανήλικων παιδιών της. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα πως λόγω της απόστασης και των ωραρίων εργασίας της συναδέλφισσας, τα ανήλικα παιδιά της, μετά το σχόλασμα από το σχολείο θα βρεθούν κυριολεκτικά μόνα τους στον δρόμο! Στην πράξη δηλαδή η απόφαση αυτή την βάζει σε θέση να επιλέξει μεταξύ της αναγκαίας, για εκείνη και την οικογένειά της, εργασίας της και των παιδιών της

Να σημειωθεί πως η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ουσιαστικά εκδικητική πράξη από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, μετά την απόλυση της συναδέλφισσας την περασμένη χρονιά, όταν διαμαρτυρήθηκε για αντίστοιχη μετακίνησή της μακριά από την οικία της.   

Να σημειωθεί επίσης πως για την εκδικητική απόλυση της συνδέλφισσας την περασμένη χρονιά, εκκρεμεί δίκη, καθώς η πλευρά της Δημοτικής Αρχής ζήτησε αναβολή όταν έφτασε η ώρα να εκδικαστεί η υπόθεση, εγκλωβίζοντας έτσι τη συναδέλφισσα σε μια αδιέξοδη κατάσταση! Η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ουσιαστικά κυνική ομολογία ενοχής από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, καθώς σε άλλη περίπτωση δεν θα είχε λόγο να πάρει αναβολή!

Η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα της υποστελέχωσης και της υποχρηματοδότησης και στον ευαίσθητο τομέα της καθαριότητας των σχολείων! Είναι αποτέλεσμα των εργασιακών σχέσεων ομηρείας με τις οποίες εργαζόμαστε όλοι οι συμβασιούχοι στην καθαριότητα των σχολείων. Πολιτικές τις οποίες υπηρετεί και η Δημοτική Αρχή Νότιας Κέρκυρας, ως το μακρύ χέρι της Κεντρικής Διοίκησης στην περιοχή...

Προειδοποιούμε τον Δήμαρχο και την Δημοτική Αρχή του Δήμου Νότιας Κέρκυρας να αφήσει τα παιχνίδια που ξέρει! Η συναδέλφισσα δεν είναι μόνη της, ούτε απροστάτευτη! Έχει το Σωματείο μας, όλους τους εργαζόμενους του νησιού μας στο πλευρό της! Εδώ και τώρα να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα της συναδέλφισσας για μεταφορά σε σχολική μονάδα κοντά στην οικία της και για εργασία σε ωράριο τέτοιο που να επιτρέπει τη φροντίδα των ανήλικων τέκνων της, όπως εξάλλου δικαιούται. Σε διαφορετική περίπτωση θα έχει να κάνει με το Σωματείο μας, με όλους τους εργαζόμενους του νησιού μας!

Παράλληλα, καλούμε όλους τους συναδέλφους και στο Δήμο Νότιας Κέρκυρας να συσπειρωθούν και οργανωθούν στο Σωματείο μας για να παλέψουμε από κοινού για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας!


Κέρκυρα, 10/9/2023


Τρίτη 8 Αυγούστου 2023

Βοήθεια από το Σωματείο μας για την κατάθεση αιτήσεων σχετικά με τις προκυρήξεις των Δήμων του νησιού για την καθαριότητα των σχολείων



Ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων,  όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, καλεί όσες/-ους συναδέλφισσες/-ους το επιθυμούν να προσέλθουν στα γραφεία του Σωματείου στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας την Πέμπτη 17/8 στις 11:00, για να δοθεί η απαραίτητη βοήθεια, ώστε να συμπληρωθούν και να υποβληθούν αιτήσεις συμμετοχής στις προκύρηξεις για την πρόσληψη προσωπικού ορισμένου χρόνου στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων του νησιού. Παρακαλούνται οι συνάδελφοι να έχουν ζητήσει από τις αρμόδιες υπηρεσίες όλα τα δικαιολογητικά που πορβλέπει η προκύρηξη, ώστε και αυτά να κατατεθούν.

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΑΛΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ,ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ACS



Εργασιακές συνθήκες γαλέρας καταγγέλλουν στο Σωματείο μας συνάδελφοι της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS στην Κέρκυρα. Εξαπάτηση, εντατικοποίηση, απληρωσιά κλπ είναι στην ημερήσια διάταξη!

Σε πρόσφατη σύσκεψη του Σωματείου μας με εργαζόμενους της εταιρείας, ένα από τα βασικά ζητήματα που κατήγγειλαν οι συνάδελφοι αφορά το ζήτημα της διάδοχης κατάστασης, μετά την τελευταία αλλαγή διεύθυνσης-εργοδότη που έχει το franchise της εταιρείας στην Κέρκυρα.  Αν και σε όλες τις αλλαγές διευθύνσεων η διάδοχη κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από εξόφθαλμη, πάντα γίνεται προσπάθεια να πιεστούν οι συνάδελφοι να υπογράψουν "οικειοθελείς αποχωρήσεις" και επαναπροσλήψεις!

Η τελευταία αλλαγή στο franchise έγινε τον Ιούνιο του 2023. Η παλαιά διεύθυνση προσπάθησε, όπως και προηγούμενες, να αποσπάσει παραιτήσεις, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία.  Η τελευταία ημέρα εργασίας των συναδέλφων υπό την παραπάνω διεύθυνση ήταν στις 17/6/2023 στο κατάστημα του Μαντουκιού. Στις 19/6/2023 συνέχισαν να εργάζονται υπό νέα διεύθυνση, όπως είχαν εντολή να κάνουν από τον υπεύθυνο-εκπρόσωπο της εργοδοσίας (τόσο της παλαιάς όσο και της νέας) στο νέο κατάστημα επί της Εθνικής Παλαιοκαστρίτσας. Αντικείμενο, ωράρια αλλά και οι εργαζόμενοι υπό τη νέα διεύθυνση είναι ακριβώς τα ίδια όπως και υπό την παλαιά...

Έκπληκτοι οι συνάδλεφοι στις 4/7/2023 έλαβαν εξώδικο (με ημερομηνία σύνταξης 30/6/2023) από την παλαιά διεύθυνση κατηγορώντας τους ψευδώς, ότι δεν παρευρέθηκαν στην εργασία τους στις 19/6/2023, ώστε να στοιχειοθετήσει "οικειοθελή αποχώρηση" και έτσι να μην υπάρχει ζήτημα διάδοχης κατάστασης! Μάλιστα, όπως διαπιστώθηκε, η παλαιά διεύθυνση έχει ανεβάσει στο "Εργάνη" "οικειοθελείς αποχωρήσεις", χωρίς να τις έχουν υπογράψει οι συνάδελφοι αλλά και χωρίς συνολικά να έχουν ακολουθηθεί οι διαδικασίες που προβλέπονται για τις "οικειοθελείς αποχωρήσεις"! Από όλες αυτές τις μηχανορραφίες συμπεραίνουμε ότι παλαιά και νέα διεύθυνση, που έχουν διαδοχικά αναλάβει το franchise της "ACS" βρίσκονται σε συνεννόηση, ώστε να παγιδεύσουν τους συναδέλφους! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα συνάδελφοι που εργάζονται ακόμα και δεκαετίες στην επιχείρηση, να φαίνεται ότι μόλις ξεκίνησαν την εργασία τους!

Την ίδια ώρα η εντατικοποίηση σπάει κόκκαλα, καθώς η εργοδοσία δεν έχει προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό και λίγοι εργαζόμενοι καλούνται να βγάλουν τη δουλειά για πολύ περισσότερους, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να "τρέχουν και να μη φτάνουν", να ακούν τα "εξ αμάξης" από τους πελάτες (οι οποίοι περιμένουν ατελείωτα για την παραλαβή των δεμάτων τους) και η εργοδοσία να θησαυρίζει!




Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και οι άθλιες συνθήκες εργασίας, με τη διαλογή να γίνεται σε υπαίθριο χώρο μπροστά από το κατάστημα μέσα στον ήλιο και τη ζέστη και οι ταχυμεταφορείς να φεύγουν από το κατάστημα με υπερφορτωμένα  τα μηχανάκια τους, για να βγει η δουλειά, με ότι αυτό μπορεί να έχει ως συνέπεια για την ασφάλειά τους. Οι υπάλληλοι γραφείου καλούνται να κάνουν και τους αποθηκάριους ενώ ανά πάσα ώρα και στιγμή ελλοχεύει ο κίνδυνος ατυχήματος μέσα στο κατάστημα, καθώς δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός. Έτσι, π.χ. για να βρουν μια αποστολή, πολλές φορές αναγκάζονται να ανεβαίνουν σε ετοιμόρροπες σκάλες και να χώνονται μέσα σε μεγάλα καρότσια-κλουβιά, ώστε να βρουν το κατάλληλο δέμα κ.ά.


Και όλα αυτά για ψίχουλα, καθώς οι συνάδελφοι αμείβονται με τον κατώτατο μισθό!!! Την ίδια ώρα τους οφείλονται χρήματα από το επίδομα από αποζημίωση αδείας του 2022, καθώς και χρήματα από υπερεργασία και υπερωριακή εργασία τόσο από το 2022 όσο και από το 2023!

Να σημειωθεί ότι όλα τα παραπάνω συμβαίνουν σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ταχυμεταφορών της χώρας, με τεράστια κερδοφορία (μόνο για το 2022 ο τζίρος της έφτασε σύμφωνα με δικά της δημοσιευμένα στοιχεία τα 146.621.000 ευρώ!) Να σημειωθεί επίσης πως όλη η παραπάνω κατάσταση δεν έπεσε από τον ουρανό! Πατάει πάνω στο νομοθετικό οπλοστάσιο το οποίο έχουν προσφέρει στους μεγαλοεργοδότες όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ). Είναι χαρακτηριστικό πως η παραπάνω μεθόδευση με το εξώδικο προς τους συναδέλφους, αξιοποιεί νόμο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (Ν. 4488/2017) τον οποίο συνεχίζει η κυβέρνηση της ΝΔ! Ο ένας κόβει και ο άλλος ράβει σε βάρος των δικαιωμάτων των εργαζομένων, πάντα με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων και της κερδοφορίας των μεγαλοεργοδοτών!

Απαιτούμε από τη νέα διεύθυνση να αναγνωρίσει τη διάδοχη κατάσταση, τη συνέχιση του έργου των συναδέλφων, να αναγνωρίσει το σύνολο των δικαιωμάτων τους! Να προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις όλου του απαραίτητου προσωπικού, να αποδώσει στο ακέραιο το σύνολο των οφειλών της προς τους εργαζόμενους, να φροντίσει ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα, που θα διασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια των συναδέλφων, να γίνει αύξηση στους μισθούς!

Τέλος, καλούμε όλους τους συναδέλφους να συσπειρωθούν ακόμα πιο μαζικά στη Σωματειακή μας Επιτροπή! Τίποτα δε μας χαρίστηκε! Ό, τι δικαιώματα έχουμε έχουν κατακτηθεί μέσα από σκληρούς αγώνες! Αυτόν τον δρόμο καλούμε όλους τους εργαζόμενους να βαδίσουμε μαζί! Είναι ο μόνος δρόμος που μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο της ικανοποίηση των δικών μας σύγχρονων αναγκών!

Κέρκυρα 30/7/2023



ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ


Πέμπτη 13 Ιουλίου 2023

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ-Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!


ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Ύστερα από συνεχείς παρεμβάσεις και πιέσεις του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και των συναδέλφων, που παλεύουμε μέσα από αυτόν, ήρθε η πρώτη νίκη για όλους τους συμβασιούχους, που εργαζόμαστε στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας. Η Δημοτική Αρχή και η Δήμαρχος εξαναγκάστηκαν να μας επιστρέψουν πίσω τα κλεμμένα ημερομίσθα, που είχαν περικόψει με το "έτσι θέλω".

Θυμίζουμε, ότι η Δημοτική Αρχή με "πρώτο βιολί" σε αυτό το αντεργατικό κονσέρτο την ίδια την Δήμαρχο της ΝΔ, κ. Υδραίου, προσπάθησε να μας επιβάλει μαύρη εργασία πριν και μετά τις εκλογές του Μάη και του Ιούνη, καθώς η καθαριότητα εκλογικών κέντρων και άλλων κτηρίων του Δήμου, όπως έχουμε τονιστεί επανειλημμένα, δεν προβλέπεται από τη σύμβασή μας. Θυμίζουμε επίσης πως για να τιμωρήσει όσους δεν υπακούσαμε στις διαταγές της, προχώρησε σε αυθαίρετη περικοπή ημερομισθίων.

Η εξέλιξη αυτή, της καταβολής των κλεμμένων ημερομισθίων, καθώς και η γελοία απόφαση-φιρμάνι που φέρει την υπογραφή της Δημάρχου στις 16/5/2023 (αρ. 17255-ΑΔΑ: 6ΓΒΧ46ΜΓ2Α-ΠΚΤ), αποτελούν ξεκάθαρη παραδοχή από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, ότι η σύμβασή μας δεν προβλέπει την εργασία μας για την καθαριότητα εκλογικών κέντρων ή άλλων χώρων του Δήμου, πέρα από σχολεία και σε ό, τι έχει να κάνει με την εκπαιδευτική διαδικασία! Παράλληλα, κάνει φανερό ότι όλες οι ενέργειες της Δημοτικής Αρχής και της Δημάρχου ήταν αυθαίρετες, αυταρχικές και μοναδικό σκοπό είχαν να εντείνουν την εκμετάλλευσή μας! 

Όσα μεθόδευσαν (απειλές, συκοφαντίες κ.λπ) σε βάρος μας, ώστε να επιβάλλουν το ξεζούμισμά μας, έπεσαν στο κενό. Στο κενό επίσης έπεσε και η προσπάθεια με ανθρώπους τους-συναδέλφισσές μας, που τις έβαλαν να μας "πείσουν" ότι είναι υποχρέωσή μας να δουλεύουμε τζάμπα σε μέρες και χώρους που δεν προβλέπει η σύμβασή μας, συναδέλφισσες που σε διατεταγμένη υπηρεσία έκαναν τη "βρώμικη δουλειά", βάζοντας τις κομματικές τους καριέρες και την αντεργατική πολιτική του κόμματός τους πάνω από το κοινό συμφέρον όλων των συναδέλφων!  

Παράλληλα όμως η παραπάνω εξελίξεις δείχνουν και τη δύναμη του οργανωμένου αγώνα μέσα από το Σωματείο μας! Δείχνουν πως μόνο όταν παλεύουμε οργανωμένα, βάζοντας μπροστά την ικανοποίηση των δικών μας αναγκών, μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα! Δεν είναι τυχαίο πως και οι συναδέλφισσες του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας καταφέραμε, μέσα από τον αγώνα και την πίεση που άσκησε το Σωματείο μας, να πληρωθούμε παραπάνω για την καθαριότητα των εκλογικών κέντρων του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, τις ημέρες πριν και μετά τις εκλογές!

Συνεχίζουμε διεκδικώντας την πληρωμή, για όσους συναδέλφους εργάστηκαν πέρα από αυτό που προβλέπει η σύμβασή μας, για την καθαριότητα εκλογικών κέντρων αλλά και άλλων χώρων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας πριν και μετά τις εκλογές του Μάη και του Ιούνη, με πρόσθετα ποσά, πέρα από τα προβλεπόμενα μηνιάτικα! Διεκδικούμε και την καταβολή στο ακέραιο όλων των επιδομάτων γάλακτος που χρωστάει ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας εδώ και χρόνια σε όλους μας! Συνεχίζουμε τον αγώνα για σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους με δικαιώματα!

ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ-ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 

 Κέρκυρα, 13/7/2023

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

Ελλιπή μέτρα υγιεινής και ασφάλειας των εποχικών εργαζομένων στη φύλαξη του Παλαιού Φρουρίου Κέρκυρας



Τη Δευτέρα 10/7/2023 ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων απέστειλε επιστολή προς την Εφορεία Αρχειοτήτων Κέρκυρας επισημαίνοντας σειρά ελλείψεων σε ζητήματα που σχετίζονται με την υγιεινή και ασφάλεια του εποχικού προσωπικού φύλαξης του Παλαιού Φρουρίου, ύστερα από καταγγελίες που δέχθηκε το Σωματείο από τους ίδιους τους εργαζόμενους. Με την παραπάνω επιστολή ο  Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων ζητά από την Εφορεία Αρχειοτήτων Κέρκυρας, να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να διασφαλιστεί η υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων.

Ολόκληρη η επιστολή:

ΘΕΜΑ: Ελλείψεις σε μέτρα διασφάλισης υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων στον χώρο του Παλαιού Φρουρίου Κέρκυρας

Τις τελευταίες ημέρες και ειδικά μετά την πτώση κεραυνού στην εκκλησία του Αγ. Γεωργίου στο Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας, με τα γνωστά αποτελέσματα, φτάνουν καταγγελίες στο Σωματείο μας για ελλείψεις, που σχετίζονται με τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται, ώστε να διασφαλίζεται η υγιεινή και ασφάλειας των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους. 

Συγκεκριμένα, όπως μας καταγγέλλουν συνάδελφοι,  λόγω  έλλειψης στεγάστρου, στην πύλη του Παλαιού Φρουρίου,  οι φύλακες που ελέγχουν την είσοδο των επισκεπτών, βρίσκονται εκτεθειμένοι στις  καιρικές συνθήκες, (βροχή-καύσωνες), με  πολύωρη ορθοστασία. Παράλληλα, υπάρχει έλλειψη αποδυτηρίων, χώρου διαλείμματος, δυσκολία πρόσβασης σε τουαλέτα κατά την ώρα της εργασίας του εποχικού προσωπικού φύλαξης στην περιοχή του ναού του Αγ. Γεωργίου. Τέλος, περιοχές εντός του Παλαιού Φρουρίου που δεν έχουν καθαριστεί από χόρτα και άλλα αντικείμενα, κρύβουν πολλούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια των συναδέλφων (π.χ. φίδια κ.λπ.)

Έτσι, στον αρχαιολογικό αυτό χώρο, τον οποίο επισκέπτονται χιλιάδες τουρίστες και ντόπιοι, σύμβολο του νησιού μας αλλά και μια πολύ κερδοφόρα "μπίζνα" (όπως έχει μετατραπεί), οι εργαζόμενοι, πέρα από τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, είναι εκτεθειμένοι σε σοβαρούς κινδύνους! 

Ζητάμε από την Υπηρεσία σας να μεριμνήσει άμεσα, για την λήψη όλων εκείνων των απαραίτητων μέτρων, που θα διασφαλίσουν την υγιεινή και την ασφάλεια των συναδέλφων, πριν συμβεί οποιοδήποτε "ατύχημα", για το οποίο οι προϋποθέσεις, όπως φαίνεται υπάρχουν ήδη!


Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Μετά από τον πολύμηνο αγώνα εργολαβικών εργαζόμενων στην καθαριότητα του αεροδρομίου Κέρκυρας μέσα από το Σωματείο μας και τις συνεχείς παρεμβάσεις και ενέργειες του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων, οι συνάδελφοι έχουν την πρώτη τους σοβαρή νίκη απέναντι στην αυθαιρεσία του εργολάβου "FACILITY EXPERTS IKE - FACILITY EXPERTS ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε."

Θυμίζουμε πως πολλοί συνάδελφοι κατήγγειλαν το περασμένο φθινόπωρο τη μη καταβολή δεδουλευμένων τους από τον εργολάβο (μισθοδοσία, επιδόματα, δώρα, αποζημιώσεις, Κυριακές κ.λπ.) Παράλληλα, το Σωματείο μας ύστερα από έρευνα, διαπίστωσε ότι η εταιρεία "FACILITY EXPERTS IKE - FACILITY EXPERTS ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε." προχώρησε και σε πλαστογραφία παραιτήσεων συναδέλφων με σκοπό να κερδίσει ακόμα περισσότερα! Η κλεψιά αυτή που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια (με βάση τις μέχρι τώρα καταγγελίες από το 2018 και μετά) έχει ως αποτέλεσμα συνάδελφοι να μην έχουν λάβει δεδουλευμένα πολλών χιλιάδων ευρώ! Μάλιστα, από τη στιγμή που το Σωματείο μας κατήγγειλε δημόσια την παραπάνω κατάσταση, προχώρησε σε συσκέψεις με συναδέλφους και έκανε παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, ολοένα και περισσότεροι συνάδελφοι έρχονται σε επαφή μαζί μας και καταγγέλλουν νέα αντίστοιχα περιστατικά!

Θυμίζουμε επίσης, πως μιλάμε για εργαζόμενους στο χώρο του αεροδρομίου της Κέρκυρας, ενός από τα αεροδρόμια της χώρας με την μεγαλύτερη τουριστική κίνηση, σύμβολο της "τουριστικής ανάπτυξης", που μας λένε και μας ξαναλένε, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι όλοι έχουμε να κερδίσουμε από αυτήν! Μιλάμε για ένα αεροδρόμιο από τα πολλά που ιδιωτικοποίησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (fraport) και που η εκμετάλλευση των εργαζομένων εκτινάχθηκε κατά τα χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ! Μιλάμε για ένα αεροδρόμιο, όπου την ίδια ώρα που πετάνε κυριολεκτικά πάνω από τα κεφάλια των εργαζομένων δισεκατομμύρια ευρώ, εκείνοι βιώνουν καταστάσεις σαν αυτές που καταγγέλλουν οι συνάδελφοι εργολαβικοί στην καθαριότητα!

Το Δεκέμβρη του 2022 το θέμα έφεραν στη Βουλή βουλευτές του ΚΚΕ απαιτώντας την καταβολή όλων των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους και την ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών, "βάζοντας έτσι πλάτη" στην πάλη του Σωματείου μας και των εργαζομένων. Την ίδια περίοδο τις παραπάνω καταγγελίες του Σωματείου μας επιβεβαίωσαν πορίσματα του Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Κέρκυρας του ΣΕΠΕ τόσο ως προς το θέμα της μη καταβολής δεδουλευμένων όσο και ως προς το θέμα της πλαστογραφίας, το οποίο ο ΣΕΠΕ παρέπεμψε στα δικαστήρια!

Έτσι, ύστερα από όλον αυτό τον αγώνα οι συνάδελφοι, που παλεύουν εδώ και πολλούς μήνες μέσα από τον Κερκυραϊκό Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, εξανάγκασαν τον εργολάβο να δώσει πίσω μέρος των κλεμμένων, καταβάλλοντας στους λογαριασμούς των συναδέλφων ποσό που ανέρχεται σε πολλές χιλιάδες ευρώ!

Η παραπάνω εξέλιξη είναι μια καθαρή πρώτη νίκη του αγώνα των συναδέλφων! Είναι μια νίκη που δείχνει πως μόνο ο αγώνας των ίδιων των εργαζομένων μπορεί να φέρει χαμόγελα στη ζωή τους, πως μόνο η οργάνωση και η πάλη τους μέσα από το Σωματείο μας, βάζοντας μπροστά την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών τους μπορεί να βγάλει τους εργαζόμενους κερδισμένους, με δυο λόγια επιβεβαιώνει αυτό που λέει το σύνθημα πως ΜΟΝΟ Ο ΛΑΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟ ΛΑΟ! Δείχνει παράλληλα, πως όσο και αν οι μεγαλοεργοδότες φαίνονται παντοδύναμοι, ενισχυμένοι από τους βολικούς νόμους που έχουν ψηφίσει υπέρ τους οι κυβερνήσεις τους και τα κόμματά τους (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), όταν οι εργαζόμενοι αποφασίσουν να αγωνιστούν τίποτα δε μπορεί να τους σταματήσει!

Συνεχίζουμε μέχρι την τελική νίκη, μέχρι την ικανοποίηση του συνόλου των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων! Παράλληλα, καλούμε κι άλλους συναδέλφους που μέχρι τώρα έχουν διστάσει, να καταγγείλουν στο Σωματείο μας αντίστοιχες καταστάσεις που βιώνουν, να οργανωθούν και να παλέψουν μέσα από αυτό! 


Κέρκυρα, 21/6/2023

Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ «ΜΑΥΡΗΣ» ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Το Σάββατο 17/6/2023 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας, ύστερα από την απόφαση της δημοτικής αρχής να επιβάλει «μαύρη» εργασία και να περικόψει ημερομίσθια, ακόμα και από τα ψίχουλα που δίνει ως μισθούς, σε όσους αντιτάχθηκαν σε αυτό το μέτρο.

Από μαρτυρίες των συναδέλφων φαίνεται πως η δημοτική αρχή τα έχει βρει σκούρα μετά τις καταγγελίες και τις ενέργειες του Σωματείου μας και αρχίζει τις απειλές! Εκεί που μας χρωστούσαν δηλαδή μας πήραν και το βόδι!!! Φαίνεται πως τώρα που η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, η δημοτική αρχή αισθάνεται πως δεν μας έχει και τόση ανάγκη, οπότε παρουσιάζει το πραγματικό της πρόσωπο, χωρίς τα προσωπεία που κατά καιρούς φοράει!

Προειδοποιούμε τη δημοτική αρχή ότι οι συνάδελφοι δεν είναι μόνοι τους! Έχουν το Σωματείο μας, το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας, όλους τους εργαζόμενους του νησιού στο πλευρό τους! Όποιο «χέρι σηκωθεί» να πειράξει έστω και μία τρίχα από έναν συνάδελφο, θα κοπεί από τη ρίζα!

Από την σύσκεψη αποφασίστηκε οι συνάδελφοι με το Σωματείο μας να προσχωρήσουμε και σε άλλες ενέργειες για την δικαίωση των αιτημάτων μας!

Εδώ και τώρα απαιτούμε να καταβληθούν τα κλεμμένα δεδουλευμένα, να αποδοθούν τα επιπλέον μεροκάματα για τις (μη προβλεπόμενες από την σύμβασή μας) υπηρεσίες που παρείχαμε την περίοδο των εκλογών της 21ης Μάη!




Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

Κινητοποίηση Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας για το πολύνεκρο ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου



Την Πέμπτη 15/6/2023 πραγματοποιήθηκε δυναμική κινητοποίηση, ύστερα από κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας, για το πολύνεκτρο ναυάγιο, που συνέβη ανοιχτά της Πύλου με συνέπεια να χαθούν εκατοντάδες αθώες ψυχές ξεριζωμένων μεταναστών, θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων και επεμβάσεων, για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων. Αξίζει να σημειωθεί πως η ανταπόκριση των εργαζομένων και του λαού του νησιού μας ήταν μεγάλη, αν και το κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου είχε γίνει λίγες μόνο ώρες νωρίτερα! Την κεντρική ομιλία έκανε ο Αντιπρόεδρος του Εργατικού Κέντρου και Πρόεδρος του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Σπύρος Κανταρέλης. Ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης με τα συνθήματα των διαδηλωτών να καταδεικνύουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τους πραγματικούς ένοχους και αυτού του νέου εγκλήματος, την ΕΕ, τις συμφωνίες της, το ΝΑΤΟ, τις πολιτικές των κυβερνήσεων και των κομμάτων τους που διαχρονικά δε διστάζουν να μακελεύουν και να ξεριζώνουν ολόκληρους λαούς για τα κέρδη τους!

Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ «ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 17/6 ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μετά τη «μαύρη εργασία» στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας το Σεπτέμβρη του 2021 για τους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας περνάει το παιχνίδι της εκμετάλλευσης σε άλλη πίστα, τιμωρώντας τους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου με περικοπή ημερομισθίων, γιατί αντισταθήκαμε στη «μαύρη εργασία» που προσπάθησε να επιβάλει η δημοτική αρχή τις ημέρες των εκλογών!

Συγκεκριμένα, τις παραμονές των εκλογών της 21ης Μάη με φιρμάνι τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας προσπάθησε να τροποποιήσει μονομερώς την σύμβαση με την οποία εργαζόμαστε οι συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων και να μας υποχρεώσει να καθαρίσουμε όχι σχολεία αλλά εκλογικά κέντρα, χώρους δηλαδή άσχετους (λόγω χρήσης) με αυτούς που προβλέπει η σύμβασή μας, καθώς και με άσχετο αντικείμενο. Όλα αυτά ήρθαν ως αποτέλεσμα της απόφασης του Υπουργείου Εσωτερικών, να μας εξαιρέσει από το εκλογικό επίδομα, δίνοντας σήμα στις δημοτικές αρχές, ελλείψει προσωπικού (που οι ίδιοι προκάλεσαν) να μας αναγκάσουν να εργαστούμε τζάμπα-μαύρα για δύο ημέρες, κατά τις οποίες κανονικά δε θα εργαζόμασταν, καθώς δεν προβλέπεται από την σύμβασή μας!

Παραμονές των εκλογών συνάδελφοι δέχτηκαν τηλεφωνήματα από ανθρώπους της δημοτικής αρχής με τα οποία ούτε λίγο ούτε πολύ προσπαθούσαν να τους «συνετίσουν» και να τους αναγκάσουν να πάνε να εργαστούν. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, συνάδελφοι των οποίων τα σχολεία δεν άλλαξαν χρήση, δεν μετατράπηκαν δηλαδή σε εκλογικά κέντρα, εξαναγκάστηκαν να καθαρίσουν άλλα κτήρια και χώρους του Δήμου (γραφεία, αποθήκες κ.λπ.), κάτι που επίσης παραβιάζει τους όρους της σύμβασής μας!

Και σαν να μην έφταναν όλα τα πάνω, σαν να μην έφτανε η μαύρη εργασία την οποία η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας μας επέβαλε, σαν να μην έφτανε ότι δεν πήραμε λεπτό του ευρώ για τις παραπάνω ημέρες εργασίας που εργαστήκαμε εκτός σύμβασης, σε κάποιους από εμάς η δημοτική αρχή περιέκοψε μέχρι και δύο ολόκληρα ημερομίσθια, καταβάλλοντας λιγότερα χρήματα στη μισθοδοσία του μήνα από αυτά που προβλέπει η σύμβαση! Τόσα φαίνεται λείπουν από τα ταμεία του Δήμου! Παράλληλα, ο Δήμος μάς χρωστάει χρήματα ετών από το επίδομα γάλακτος, πράγμα που το Σωματείο μας και όλοι οι συνάδελφοι έχουμε καταγγείλει επανειλημμένα!

Και όλα αυτά συμβαίνουν την ίδια ώρα που στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους π.χ. των ξενοδοχειακών μονάδων στην ουσία χαρίζονται εκατομμύρια ευρώ, από τα απλήρωτα ποσά στη ΔΕΥΑΚ! Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το ποιους τελικά υπηρετεί η δημοτική αρχή! 

Την παραπάνω μεθόδευση είχε καταγγείλει το Σωματείο μας από την πρώτη στιγμή. Είναι αποτέλεσμα του αίσχους των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, της εργασιακής ομηρείας που βιώνουμε, της τραγικής υποστελέχωσης! Μια αθλιότητα για την οποία φέρουν τεράστιες ευθύνες όλες διαχρονικά οι (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) καθώς και το μακρύ τους χέρι, οι δημοτικές αρχές (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), που εξειδικεύουν την πολιτική τους σε τοπικό επίπεδο! Όλοι αυτοί δηλαδή που αυτές τις ημέρες ξαναέρχονται και μας ζητούν την ψήφο μας για να συνεχίσουν να μας εκμεταλλεύονται όλο και πιο πολύ! Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους και ότι θα "βάλουμε τα χέρια μας και θα βγάλουμε τα μάτια" μας! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται!

Αξίζει να σημειωθεί πως άλλοι συνάδελφοι, στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας, ύστερα από παρέμβαση του Σωματείου μας και κάτω από την αποφασιστική στάση της πλειοψηφίας των συμβασιούχων, που συμφώνησαν να μην πάνε για δουλειά αν δεν υπάρξει ρητή δέσμευση της δημοτικής αρχής για καταβολή επιπλέον χρημάτων, έλαβαν πρόσθετη αμοιβή, πέρα του μηνιάτικου, για τις ώρες που καλέστηκαν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους! Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά στην πράξη πως μόνο ο αγώνας των εργαζομένων μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα για τους ίδιους αρκεί να το πάρουν απόφαση, να οργανωθούν στο Σωματείο μας και να παλέψουμε όλοι μαζί για τις σύγχρονες ανάγκες μας!

Η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας θα πάρει την απάντηση που της αξίζει από τους ίδιους τους εργαζόμενους! Καλούμε τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου σε ΣΥΣΚΕΨΗ το ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΙΟΥΝΗ, στις 11:00 στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ για να οργανώσουμε την απάντησή μας στην πρόκληση αυτή της δημοτικής αρχής. Απαιτούμε εδώ και τώρα την καταβολή των κλεμμένων, εδώ και τώρα πληρωμή των ωρών της επιπλέον εργασίας που παρείχαμε.

 Κέρκυρα, 13/6/2023

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΦΙΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ



Αφού δεν πέρασαν τα ψέματα της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας ότι οι συμβασιούχοι στην καθαριότητα των σχολείων είμαστε δήθεν υποχρεωμένοι, με βάση την σύμβασή μας, να καθαρίζουμε εκλογικά κέντρα, αφού δεν πέρασαν οι απειλές ότι όσοι δεν πάμε να καθαρίσουμε τζάμπα τα εκλογικά κέντρα θα μας κοπούν μεροκάματα, τώρα η Δημοτική Αρχή επανέρχεται με "αποφασίζομεν και διατάσσομεν"...!

Σήμερα έφτασε φιρμάνι (αρ. πρ. 17255-ΑΔΑ: 6ΓΒΧ46ΜΓ2Α-ΠΚΤ) με την υπογραφή της Δημάρχου, με το οποίο μας τοποθετεί λέει σε συγκεκριμένα εκλογικά κέντρα την Παρασκευή 19/5 και τη Δευτέρα 21/5. Μάλιστα το φιρμάνι συνοδεύεται και από κατάλογο που περιλαμβάνει ονόματα 83 συναδέλφων (από τους 108 που είμαστε συνολικά). Στόχος, με αυτόν τον νομιμοφανή τρόπο, να μας τρομοκρατήσει και να μας εξαναγκάσει να κάνουμε άλλη δουλειά και με άλλους όρους από αυτούς που προβλέπει η σύμβαση που έχουμε υπογράψει με τον Δήμο και μάλιστα τζάμπα! Την ίδια ώρα, φήμες λένε (τερματίζοντάς το) ότι αναμένεται και νέο φιρμάνι, με το οποίο οι υπόλοιποι συνάδελφοι θα μετακινηθούν σε άλλες υπηρεσίες και κτήρια του Δήμου (όχι σχολεία) για να τα καθαρίσουν!!! Ό, τι του φανεί του λολοστεφανή!

Φαίνεται λοιπόν ότι οι παπάτζες της Δημοτικής Αρχής δεν έχουν τελειωμό!!! Ενημερώνουμε για άλλη μια φορά ότι έχουμε υπογράψει σύμβαση και πληρωνόμαστε (όταν πληρωνόμαστε... αλήθεια με τα επιδόματα που μας χρωστάτε χρόνια εκεί στον Δήμο τι γίνεται;) για την καθαριότητα των σχολείων και μόνο, σε ότι έχει να κάνει αποκλειστικά με την σχολική διαδικασία, όχι με ό, τι έχει ο καθένας στο κεφάλι του να μετατρέψει τα σχολεία!!! Δηλαδή αν αύριο ο Δήμος αποφασίσει π.χ. να κάνει τα σχολεία νυχτερινά κέντρα διασκέδασης τα Σαββατοκύριακα (να τονώσουμε λίγο και το τουριστικό μας προϊόν!) θα μας στέλνει να τα καθαρίζουμε τζάμπα και μάλιστα θα είμαστε υποχρεωμένοι; Έλεος!!!

Ενημερώνουμε επίσης, ότι το φιρμάνι της Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής ΔΕΝ μας υποχρεώνει να πάμε στα εκλογικά κέντρα και να τα καθαρίσουμε! Είναι ένα έγγραφο μούφα, που βέβαια είναι χρήσιμο για να καθαρίζουμε τις τουαλέτες των σχολείων, καθώς και από υλικά δεν πάμε καλά!!!

Η παραπάνω αθλιότητα και η σημερινή εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της υποστελέχωσης και της εργασιακής μας ομηρείας, για τα οποία φέρουν τεράστιες ευθύνες όλες διαχρονικά οι (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) καθώς και το μακρύ τους χέρι, οι δημοτικές αρχές (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), που εξειδικεύουν την πολιτική τους σε τοπικό επίπεδο! Όλοι αυτοί δηλαδή που αυτές τις ημέρες έρχονται και μας ζητούν την ψήφο μας για να συνεχίσουν να μας εκμεταλλεύονται όλο και πιο πολύ! Νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με ηλίθιους και ότι θα "βάλουμε τα χέρια μας και θα βγάλουμε τα μάτια" μας! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται!

Καλούμε για άλλη μια φορά τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά! Κανένα κουρελόχαρτο της Δημοτικής Αρχής ΔΕΝ μπορεί να μας επιβάλει άλλους όρους εργασίας από αυτούς που έχουμε υπογράψει στις συμβάσεις μας!

Τέλος, ενημερώνουμε τους φωστήρες της Δημοτικής Αρχής και την ίδια τη Δήμαρχο (που μάλλον δεν το γνωρίζει) ότι τα κλειδιά των σχολείων τα παραδίδουμε μετά τον καθαρισμό της Πέμπτης στους υπεύθυνους για την διεξαγωγή των εκλογών, οι οποίοι φέρουν και την ευθύνη του χώρου... Την Παρασκευή ΔΕΝ πάμε στα εκλογικά κέντρα και κανείς δε μπορεί να μας υποχρεώσει! Εμείς καθαρίζουμε μόνο σχολεία!   

Δε μασάμε λοιπόν ούτε στις απειλές τους, ούτε στα φιρμάνια τους! Συσπειρωνόμαστε στην Σωματειακή μας Επιτροπή και στο Σωματείο μας και παλεύουμε για το σύνολο των δικαιωμάτων μας!   

Κέρκυρα, 17/5/2023

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ



Δευτέρα 15 Μαΐου 2023

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ - ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΞΕΒΡΩΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ" ΜΑΣ, ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Δεν πρόλαβαν να περάσουν δύο ημέρες από την καταγγελία της Σωματειακής μας Επιτροπής σχετικά με τις προθέσεις επιβολής απλήρωτης εργασίας από τις δημοτικές αρχές σε βάρος των συναδέλφων συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων και οι μεθοδεύσεις παίρνουν σάρκα και οστά. 

Συγκεκριμένα, συνάδελφοι μας καταγγέλλουν ότι απειλήθηκαν προφορικά από την δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας, πως αν δεν ξεβρωμίσουμε για την "ψυχή της μάνας" μας τα εκλογικά κέντρα πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα, τότε θα μας κόψουν ένα ημερομίσθιο!!! Θυμίζουμε ότι το Υπουργείο Εσωτερικών  αρνείται την ένταξη των συμβασιούχων εργαζόμενων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων στο εκλογικό επίδομα, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία που μετατρέπονται σε εκλογικά κέντρα, θα λειτουργήσουν για σκοπούς άσχετους με την εκπαιδευτική διαδικασία. Θυμίζουμε επίσης, ότι όπως προκύπτει και από την σύμβαση των συναδέλφων καμία υποχρέωση δεν έχουν να καθαρίζουν τα κτήρια των σχολείων, όταν χρησιμοποιούνται για σκοπούς άσχετους με την σχολική λειτουργία! Μας απειλούν με δύο λόγια πως ή θα δεχτούμε να δουλέψουμε τζάμπα για την καθαριότητα των εκλογικών κέντρων ή αν δεν το κάνουμε θα μας τιμωρήσουν κόβοντάς μας κι ένα ημερομίσθιο!!! Αυτή είναι η κατάντια και η ξεφτίλα δημοτικών αρχών και κυβερνήσεων!

Καλούμε για άλλη μια φορά τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά!

Η παραπάνω αθλιότητα οφείλεται στην εργασιακή μας ομηρεία, των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και στην υποστελέχωση! Εδώ και τώρα σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους με δικαιώματα!

Τέλος, καλούμε όλους τους συναδέλφους να βγάλουν συμπεράσματα! Η "κανονικότητα" αυτή που ζούμε είναι αποτέλεσμα των μέτρων που έχουν ψηφίσει διαχρονικά όλες οι μέχρι σήμερα (σταθερές) κυβερνήσεις τόσο της ΝΔ, όσο του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ (με τα διάφορα κατά καιρούς εξαπτέρυγά τους)! Τους καλούμε να βγάλουν συμπεράσματα, καθώς όλοι αυτοί έρχονται αυτές τις ημέρες να ζητήσουν την ψήφο μας για να συνεχίσουν και να εντείνουν το ξεζούμισμά μας! Έρχονται ουσιαστικά να μας ζητήσουν να "βάλουμε τα χέρια μας και να βγάλουμε τα μάτια μας"!

Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι! Συσπειρωνόμαστε στην Σωματειακή μας Επιτροπή και παλεύουμε για το σύνολο των δικαιωμάτων μας!   

 Κέρκυρα, 15/5/2023


Σάββατο 13 Μαΐου 2023

ΔΕΝ ΞΕΒΡΩΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ" ΜΑΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Λίγες ημέρες πριν από της βουλευτικές εκλογές της 21ης Μάη οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα ακόμα σχέδιο-μεθόδευση κυβέρνησης και δημοτικών αρχών σε βάρος μας!

Δε φτάνει η "κανονικότητα" που έχουν επιβάλει στην καθημερινότητά μας, δηλαδή η εργασιακή ομηρεία, η αβεβαιότητα για το αν θα έχουμε δουλειά και με τι όρους και την επόμενη χρονιά, η εντατικοποίηση, η έλλειψη μέσων προστασίας για να κάνουμε με ασφάλεια τη δουλεία μας, η υποστελέχωση, η παροιμιώδης καθυστέρηση στην καταβολή των επιδομάτων μας, η απληρωσιά, η μείωση των ενσήμων κλπ, για την οποία φέρουν ευθύνη όλες οι μέχρι σήμερα (σταθερές) κυβερνήσεις (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-λοιποί κατά καιρούς πρόθυμοι) και δημοτικές πλειοψηφίες (φιλελεύθερες, σοσιαλδημοκρατικές-αριστερούτσικες), τώρα θέλουν να καθαρίσουμε τα σχολεία-εκλογικά κέντρα για την "ψυχή της μάνας μας"! 

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Εσωτερικών αρνείται την ένταξη των συμβασιούχων εργαζόμενων στην καθαριότητα των σχολείων των Δήμων στο εκλογικό επίδομα, παρά το γεγονός ότι τα σχολεία που μετατρέπονται σε εκλογικά κέντρα, θα λειτουργήσουν για σκοπούς άσχετους με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Καλούμε τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να τα παραδώσουμε καθαρά μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας πριν τις εκλογές, ώστε να χρησιμοποιηθούν ως εκλογικά κέντρα. Παράλληλα, απαιτούμε να τα παραλάβουμε καθαρά πριν μπούμε μέσα για να συνεχιστεί η εκπαιδευτική λειτουργία τους την Τρίτη 23/5/2023!

Κανείς συμβασιούχος ΔΕΝ πρέπει να δεχτεί να εργαστεί για το καθάρισμα των εκλογικών κέντρων πριν παραδοθούν και πάλι στην εκπαιδευτική κοινότητα! Οι Δήμοι έχουν την ευθύνη να παραδώσουν τα σχολεία καθαρά!

 Κέρκυρα, 13/5/2023

Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ



ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ
τη ΔΕΥΤΕΡΑ στις 11 π.μ. στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ένα νήμα, ποτισμένο με το αίμα χιλιάδων, συνδέει τους αγώνες των εργατών του Σικάγο το 1886, της Θεσσαλονίκης το 1936, της Καισαριανής το 1944 με τους αγώνες του σήμερα! Μια πορεία σκληρών ταξικών αγώνων που δείχνουν πως τίποτα ποτέ δεν μας χαρίστηκε, πως ότι έχουμε κατακτήσει μέχρι σήμερα το έχουμε πετύχει μέσα από αγώνες και θυσίες της τάξης μας απέναντι στην τάξη των εκμεταλλευτών μας, απέναντι στην τάξη των μεγαλοεπιχειρηματιών, που παρασιτούν και πλουτίζουν σε βάρος των δικαιωμάτων και της ζωής μας! Αγώνες που δείχνουν πως όσο ανίκητος κι αν μοιάζει πολλές φορές ο αντίπαλός μας, όσο κι αν οι συσχετισμοί είναι προσωρινά αρνητικοί για την τάξη μας, η δύναμη του οργανωμένου αγώνα των εργατών μπορεί να τα σαρώσει όλα, μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω!

Η φετινή Πρωτομαγιά μας βρίσκει εν μέσω του ιμπεριαλιστικού πολέμου που διεξάγεται μεταξύ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ και Ρωσίας στις πεδιάδες της Ουκρανίας. Μας βρίσκει μέσα σε τεράστια οικονομική εξαθλίωσης για τους εργαζόμενους και τα άλλα λαϊκά στρώματα λόγω της ακρίβειας, ως αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων και μπροστά σε μία νέα καπιταλιστική οικονομική κρίση. Μας βρίσκει με ξεχαρβαλωμένες εργασιακές σχέσεις, με μισθούς φιλοδωρήματα, εντατικοποίηση και δεκάδες εργοδοτικά εγκλήματα. Μας βρίσκει δύο περίπου μήνες μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη-ανθρωποθυσία για τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών!

Η φετινή Πρωτομαγιά μας βρίσκει 20 ημέρες πριν την διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών στις 21 Μάη... Μπροστά στην εκλογική μάχη τα κόμματα-υπηρέτες των μεγαλοεργοδοτών (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγά τους-ΜέΡΑ25, Ελληνική Λύση), που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι τους έχουν ψηφίσει αντεργατικούς νόμους από κυβερνητικά πόστα, προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τον λαό μας με ψευτοδιλλήματα. Λένε ότι αν από τις εκλογές δεν προκύψει σταθερή κυβέρνηση, τότε "φίδι που μας έφαγε"!!! Δηλώνουν σε όλους τους τόνους έτοιμοι όλοι τους να συνεργαστούν με όλους τους για "το καλό της πατρίδας", για "το καλό" όλων μας!!! Τονίζουν με κάθε ευκαιρία ότι στα βασικά συμφωνούν! Τα λόγια βέβαια είναι περιττά, καθώς οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν αυτήν τη σύμπλευση!

Αυτό που δε μας λένε είναι για ποιον ακριβώς λόγο "καίγονται" για αυτήν τη σταθερότητα!  Δε μας λένε ότι θέλουν από τις εκλογές να προκύψει μια κυβέρνηση ισχυρή, που δε θα κινδυνεύει να "πέσει" μπροστά στις επικείμενες αντιδράσεις για τα νέα αντεργατικά-αντιλαϊκά μέτρα που θα πάρει! Δε μας λένε ότι θέλουν μια σταθερή κυβέρνηση για να φέρει επώδυνους συμβιβασμούς για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας στα ελληνοτουρκικά, για το παραπέρα τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων, για να φέρει μέτρα όπως το παραπέρα ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας, τη δουλειά 7 ημέρες την εβδομάφα-24 ώρες το 24ωρο (όπως στην πρόσφατη τροπολογία της κυβέρνησης της ΝΔ για δουλειά μέχρι στις 6 τα ξημερώματα), τα ωράρια λάστιχο, τις ατομικές συμβάσεις, τους εργολάβους σε φορείς του δημοσίου, την κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών, την ψήφιση νόμων που θα λύνουν τα χέρια της εργοδοσίας για απολύσεις, για να μη λαμβάνουν μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς με αποτέλεσμα τις "επαγγελματικές ασθένειες" και τα εργοδοτικά εγκλήματα. Θέλουν μια κυβέρνηση σταθερή που θα εντείνει την καταστολή, το δόγμα "νόμος και τάξη", που θα ιδιωτικοποιήσει παραπέρα μια σειρά από αγαθά όπως το νερό, την υγεία, την παιδείας κ.λπ. που θα τα πληρώνουμε χρυσάφι! Με δυο λόγια, το να ζητούν από τον λαό μας να συμβάλει ώστε να υπάρξει σταθερή κυβέρνηση ισοδυναμεί με το να του ζητούν να βάλει τα χέρια του και να βγάλει τα μάτια του!

Η φετινή Πρωτομαγιά όμως βρίσκει τους εργαζόμενους, τον λαό μας, τους λαούς άλλων χωρών στους δρόμους του αγώνα! Στην Ελλάδα, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στη Βρετανία, στο Βέλγιο, στην Ισπανία, στην Τουρκία, στο Καζαχστάν, στις ΗΠΑ και αλλού η εργατική τάξη και ο λαός παλεύουν όλο και πιο μαζικά, όλο και πιο μαχητικά ενάντια στις επιλογές των μονοπωλιακών ομίλων, όπως εκφράζονται μέσα από τις πολιτικές των κυβερνήσεων και των κομμάτων τους. 

Στη χώρα μας οι μεγαλειώδεις απεργιακές κινητοποιήσεις με αφορμή το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη με προμετωπίδα το σύνθημα "Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας" δείχνουν τι μπορεί να πετύχουν οι εργαζόμενοι, ο λαός, όταν οργανώνεται και παλεύει για την ικανοποίηση των δικών του σύγχρονων αναγκών! Παράλληλα, μια σειρά από αγώνες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι με μπροστάρη τα συνδικάτα που συσπειρώνονται στο Π.Α.ΜΕ. είχαν ως αποτέλεσμα σοβαρές κατακτήσεις για τους εργαζόμενους στη χώρα μας. Αντίστοιχες μάχες δώσαμε όλο αυτό το διάστημα και μέσα από το Σωματείου μας. Πετύχαμε να βάλουμε φρένο στο ξεσάλωμα της εργοδοσίας της "Μασούτης Α.Ε." για τροποποίηση προς το χειρότερο των όρων εργασίας των εργαζομένων και στη 12ωρη αδήλωτη εργασία των συναδέλφων, καταγγείλαμε την εντατικοποίηση στα Diellas, παλέψαμε και παλεύουμε ενάντια στο ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας και στα ωράρια λάστιχο. Πετύχαμε να πάρουν δεδουλευμένα οι εργολαβικοί εργαζόμενοι στην καθαριότητα του αεροδρομίου και αποκαλύψαμε την πλαστογραφία της εργοδοσίας σε βάρος τους, παλέψαμε και βάλαμε φρένο στο ξήλωμα των βαρέων και ανθυγιεινών στους συμβασιούχους εργαζόμενους στην καθαριότητα των δήμων, αναγκάσαμε τις δημοτικές αρχές να τους καταβάλουν δεδουλευμένα και επιδόματα, εξαναγκάσαμε μεγαλοεργοδότες να πάρουν πίσω απολύσεις κ.ά. 

Όλοι οι παραπάνω αγώνες δείχνουν τον δρόμο! Γνωρίζουμε πως το πραγματικό δίλλημα για εμάς είναι αν θα είναι δυνατοί οι αγώνες μας, το κίνημά μας, εμείς ως εργαζόμενοι και αδύναμη η όποια επόμενη αντιλαϊκή κυβέρνηση ή το αντίθετο! Δυναμώνουμε λοιπόν το Σωματείο μας μετατρέποντας την αγανάκτηση σε οργανωμένο αγώνα, βάζοντας μπροστά την ικανοποίηση των δικών μας σύγχρονων αναγκών! Παλεύουμε για τα δικαιώματα και την ζωή μας με νέους αγώνες βαδίζοντας στα χνάρια των αιματηρών αγώνων της τάξης μας μέχρι να πάψει κάθε εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο! Συμμετέχουμε μαζικά στην ΑΠΕΡΙΑΚΗ συγκέντρωση της ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ τη Δευτέρα 1η ΜΑΗ στις 11 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας!

ΖΗΤΩ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!

Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Βρισκόμαστε λίγο πριν το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς και οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα χρήματα για το επίδομα γάλακτος των ετών 2021-2022! Για το 2023 ούτε λόγος!!! Τα ίδια και χειρότερα στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας όπου η δημοτική αρχή χρωστάει το επίδομα γάλακτος των ετών 2018-2019-2020!

Τι κι αν το γάλα είναι απαραίτητο για την προστασία της υγείας τους από την πρώτη ημέρα που αναλαμβάνουν εργασία! "Καρφάκι δεν καίγεται" στις δημοτικές αρχές για τους συναδέλφους! Δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, πλειοψηφία Δημοτικών Συμβουλίων κάνουν τους κουφούς στα απανωτά αιτήματα των συμβασιούχων να τους καταβληθούν άμεσα τα ποσά, παραπέμποντας σε ένα απροσδιόριστο μέλλον! Λες και επιδιώκουν την παρέλευση της διετίας από την κατάθεση του τελευταίου αιτήματος καταβολής, για την παραγραφή αυτής της υποχρέωσής τους! Με αυτό το πλευρό να κοιμούνται...!

Το φαινόμενο όμως αυτό δεν αφορά μόνο το επίδομα γάλακτος. Μόλις μετά τα μέσα της φετινής σχολικής χρονιάς (τέλη Φλεβάρη με αρχές Μάρτη) οι συνάδελφοι του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας παρέλαβαν μέρος από τα Μέσα Ατομικής Προστασίας για το τρέχον έτος! Αντίστοιχα η δημοτική αρχή του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας χρωστάει τα ΜΑΠ (σε χρήμα) των ετών 2018-2019-2020-2021!!! Να σημειωθεί ότι οι δημοτικές αρχές οφείλουν να προμηθεύουν τους συναδέλφους με ΜΑΠ από την αρχή κάθε σχολικού έτους, ώστε να κάνουν τη δουλειά τους με ασφάλεια. 

Ένα σοβαρό ερώτημα που προκύπτει είναι πώς και με τι μέσα προστασίας κάνουν τη δουλειά τους οι συνάδελφοι μέχρι να τους τα δώσουν οι δημοτικές αρχές. Η απάντηση απλή... Ή χωρίς αυτά τα μέσα προστασίας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια και την υγεία τους ή αγοράζοντάς τα από την τσέπη τους, εφόσον έχουν τη δυνατότητα!

Το πρόβλημα όμως δε σταματάει εκεί, καθώς, σύμφωνα με καταγγελίες συναδέλφων στο Σωματείο μας, μέρος αυτών των μέσων δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους (λάθος μεγέθη, κακή ποιότητα κ.λπ.), αναγκάζοντάς τους να βάζουν πάλι το χέρι στην τσέπη για την αγορά του κατάλληλου εξοπλισμού!

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι και το γεγονός πως η δημοτική αρχή του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας προμήθευσε τον κάθε συμβασιούχο με 300 ζευγάρια γάντια μίας χρήσης για όλη τη χρονιά, τα οποία όμως δε φτάνουν ούτε για πλάκα... Όταν συνάδελφοι ζήτησαν επιπλέον γάντια, καθώς τους τελείωναν, η απάντηση της δημοτικής αρχής ήταν να απευθυνθούν και να τα ζητήσουν από τους διευθυντές των σχολείων!!! Από την άλλη η δημοτική αρχή του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας ακόμα χρωστάει τα χρήματα από τη "μαύρη εργασία" που είχε επιβάλει στους συναδέλφους τον Σεπτέμβρη του 2021!

Είναι φανερό πως για τις δημοτικές αρχές η ασφάλεια της υγείας και της ζωής των συναδέλφων συμβασιούχων στην καθαριότητα των σχολείων δε μετράει και πολλά! Την ίδια ώρα που δρουν αστραπιαία και "αποτελεσματικά" για την εξυπηρέτηση συμφερόντων μονοπωλιακών ομίλων και των "επενδύσεών" τους, την ίδια ώρα είναι εξαιρετικά βραδυκίνητοι σε ότι έχει να κάνει με την ικανοποίηση των αναγκών των εργαζομένων και του λαού, ακόμα και για την προστασία της υγείας και της ζωής! Έτσι π.χ. ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας άμεσα προχώρησε στην στήριξη συμφερόντων που σχετίζονται με την "τουριστική ανάπτυξη" του νησιού (βλέπε ιδιωτικοποίηση λιμανιών Αλύπας και Μπενιτσών ή την ικανοποίηση των απαιτήσεων της "ikos") ενώ από την άλλη ο Δήμος Βόρειας Κέρκυρας με απίστευτη ταχύτητα προχωράει κάθε τόσο σε απευθείας αναθέσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε μεγαλοεπιχειρηματίες για τη μεταφορά των σκουπιδιών εκτός νησιού! Εξάλλου, γι' αυτούς τι αξία έχουν οι ανθρώπινες ζωές μπροστά στα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών! Μια λογική και μια πολιτική που τηρουμένων των αναλογιών, τα αποτελέσματά της τα είδαμε στο προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη! Μια λογική και  μια πολιτική που εφαρμόζεται τόσο από φιλελεύθερους όσο και από σοσιαλδημοκράτες, τόσο από συντηρητικούς όσο και από "προοδευτικούς"…! Δεν έχουν ταμπού σε αυτά!

Απαιτούμε οι δημοτικές αρχές των Δήμων Κεντρικής και Βόρειας Κέρκυρας να αποδώσει στους συναδέλφους εδώ και τώρα τα ποσά για το επίδομα γάλακτος και ΜΑΠ. Απαιτούμε να τους προμηθεύσουν εδώ και τώρα με κατάλληλα ΜΑΠ, για την δουλειά που κάνουν. Τέλος, απαιτούμε οι δημοτικές αρχές να φροντίζουν να προμηθεύουν από την αρχή κάθε σχολικού έτους τους συναδέλφους με γάλατα και κατάλληλα ΜΑΠ! 

Παράλληλα, καλούμε τους συναδέλφους συμβασιούχους στην καθαριότητα των σχολείων να απευθύνονται στο Σωματείο μας, για ότι συμβαίνει στους χώρους εργασίας τους, για όποια αυθαιρεσία των δημοτικών αρχών! Μαζί είμαστε δυνατοί!   

Κέρκυρα, 5/4/2023