Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Πλημμύρισσαν οι δρόμοι της Κέρκυρας από απεργούς!

Ένα μυριόστομο ΩΣ ΕΔΩ με την ακρίβεια, την εκμετάλλευση, τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο και την εμπλοκή σε αυτόν.

Συνεχίζουμε, κλιμακώνουμε

Στιγμιότυπα από την απεργιακή συγκέντρωση και πορεία, καθώς και από τις περιφρουρήσεις-παρεμβάσεις σε χώρους δουλειάς από νωρίς το πρωί









































Κυριακή 27 Μαρτίου 2022

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ-ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 6 ΑΠΡΙΛΗ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ



Τις τελευταίες ημέρες εξελίσσεται ένας ακόμα πόλεμος στην γειτονιά μας, που για άλλη μια φορά  "το μάρμαρο" πληρώνουν οι λαοί! Ο πόλεμος αυτό που ξεκίνησε με την απαράδεκτη και καταδικαστέα εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου, καθώς εδώ και πολλά χρόνια οι ανταγωνισμοί μεταξύ ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ από τη μία και Ρωσίας από την άλλη για τον έλεγχο αγορών, πλουτοπαραγωγικών πηγών, δικτύων μεταφοράς ενέργειας και υποδομών, για λογαριασμό των μεγαλοεπιχειρηματιών του κάθε στρατοπέδου, οδήγησαν στο σημερινό αιματοκύλισμα του λαού της Ουκρανίας και της Ρωσίας. Δυο λαών που για πάνω από 70 χρόνια ζούσαν ειρηνικά και προόδευαν στο πλαίσιο της Σοβιετικής Ένωσης.

Η ελληνική κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και τα άλλα κόμματα που πίνουν νερό στο όνομα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ προσπαθούν, να πείσουν το λαό μας να διαλέξει στρατόπεδο ληστή, εμφανίζοντας ως αθώες περιστερές το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, οργανισμοί που έχουν εξίσου με την Ρωσία στα χέρια τους το αίμα του ουκρανικού και του ρώσικου λαού σε αυτήν τη διαμάχη! Μπλέκουν μάλιστα ολοένα και περισσότερο τον λαό μας στους ανταγωνισμούς των μεγάλων παιχτών, με σκοπό οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να λάβουν κομμάτι από τη μοιρασιά της λείας, όπως είχαν κάνει και παλαιότερα σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. βομβαρδισμούς-διαμελισμό Γιουγκοσλαβίας). Κυνικά ομολογούν ότι αν χρειαστεί (αν δηλαδή το ορίσουν τα συμφέροντά τους, τα κέρδη τους) ο λαός μας θα ματώσει στα πεδία των μαχών δίπλα στους "συμμάχους" τους (ΝΑΤΟ, ΕΕ) αρκεί οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να κάνουν τις μπίζνες τους!

Την ίδια ώρα τις συνέπειες αυτού του πολέμου τις βιώνει ήδη και ο δικός μας λαός στην καθημερινότητά του με την ακρίβεια να κάνει την ζωή μας αφόρητη. Οι αυξήσεις στην ενέργεια και αλλού, που είχαν αρχίσει πριν τον πόλεμο λόγω των πολιτικών της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων, για την πράσινη μετάβαση-πράσινες μπίζνες επιδεινώθηκε με την έναρξη του πολέμου και κάθε ημέρα η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες η κυβέρνηση, τα αστικά κόμματα, ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός καλούν τον λαό μας να βάλει για ακόμα μια φορά πλάτη, να σκύψει το κεφάλι, να συμβιβαστεί με την αθλιότητα. Λένε ανοιχτά ότι τώρα δεν είναι καιρός για διεκδικήσεις και για βελτίωση των συνθηκών ζωής εκατομμυρίων γιατί αυτό προστάζει η κερδοφορία των λίγων, των πολύ λίγων!

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια είναι αποκαλυπτικά αυτής της κατάστασης, είναι αποκαλυπτικά για το ποιος τελικά κερδίζει και ποιος χάνει στο πλαίσιο που ζούμε τόσο στην ειρήνη όσο και στον πόλεμο, τόσο στην ανάπτυξη όσο και στην κρίση! 

Τα ίδια μας έλεγαν από το 2010 όταν άρχισε η καπιταλιστική οικονομική κρίση, που για χάρη της κερδοφορίας των μεγάλων αφεντικών μάτωσαν τον λαό μας επιβάλλοντας μαζί με την ΕΕ και τους λοιπούς συμμάχους τους δυσβάσταχτα μνημόνια, που τα κουβαλάμε μέχρι σήμερα. Αλλά και όταν ήρθε η ανάκαμψη το 2018, πάλι μας κάλεσαν να κάνουμε θυσίες για να μην "χαθεί η ευκαιρία", για να "μην χάσουμε ό, τι με κόπο είχαμε καταφέρει" την περίοδο της κρίσης. Ότι θα έπρεπε "να σφίξουμε κι άλλο το ζωνάρι", για να δημιουργηθούν ματωμένα πλεονάσματα και "μαξιλαράκια", που δόθηκαν δώρο στους μεγαλοεπιχειρηματίες. Όταν το 2019 φάνηκαν τα σημάδια μίας νέας καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης και ακολούθησε το 2020 η περίοδος της πανδημίας πάλι το "μάρμαρο" κλήθηκε να το πλήρωσε ο λαός μας ακόμα και με την ίδια του την ζωή με πάνω από 26.500 νεκρούς, καθώς δεν υπήρχαν χρήματα για την ουσιαστική στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας, για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών. Την ίδια ώρα βέβαια βρίσκονταν εκατομμύρια ευρώ για επιχορηγήσεις-δωράκια σε επιχειρηματικούς ομίλους! Μόνο το τελευταίο διάστημα, από το "Ταμείο Ανάκαμψης" εγκρίθηκαν "δωράκια" 11 δις ευρώ σε επιχειρηματικούς ομίλους! Μέχρι και πριν ξεσπάσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, παρότι δεν υπήρχε "σάλιο" για ιατρούς, νοσοκομεία, φάρμακα, αναλώσιμα κ.λπ., δόθηκαν 4 δις ευρώ για εξοπλιστικά προγράμματα και αγορά όπλων (π.χ. Rafal) με βάση τις ανάγκες και τους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και των συμμάχων των Ελλήνων μεγαλοεπιχειρηματιών, για τις πολεμικές αναμετρήσεις που ετοιμάζουν!

Όλο αυτό το διάστημα, η μία κυβέρνηση μετά την άλλη πολεμούν με λύσσα τους εργαζόμενους, τον λαό της χώρας μας για να αυξήσουν την κερδοφορία τους μια χούφτα παράσιτα, που τα πλούτη τους πολλαπλασιάζονται όσο αυξάνεται η δική μας δυστυχία! Δύο κόσμοι σε διαρκή σύγκρουση!

Την ίδια όμως ώρα υπάρχουν και σοβαρές εστίες αντίστασης, που αν δεν υπήρχαν τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. Τα Σωματεία που συσπειρώνονται στο Π.Α.ΜΕ. δίνουμε καθημερινά αγώνες μέσα στους χώρους δουλειάς κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες καταφέρνοντας να αποσπούμε κατακτήσεις, για να μπορέσει σήμερα ο λαός μας να ανασάνει, για να συσπειρωθούν, οργανωθούν και στρατευτούν σε αυτόν τον αγώνα ακόμα περισσότεροι εργαζόμενοι, για να διαμορφώσουμε τις προϋποθέσεις της δικής μας αντεπίθεσης, για την ικανοποίηση των δικών μας σύγχρονων αναγκών! Τέτοιοι ήταν οι νικηφόροι αγώνες των συναδέλφων στην e-food, των λιμενεργατών της COSCO, οι αγώνες των εργατών της ΛΑΡΚΟ, των εργατών των πετρελαίων Καβάλας. Αλλά και μικρότερης διάστασης αγώνες με σοβαρές όμως νίκες για τους εργαζόμενους και στο νησί μας, όπως τα εμπόδια που έθεσε το Σωματείο μας και οι εργαζόμενοι στο εμπόριο για το ξήλωμα παραπέρα της κυριακάτικης αργίας, τον αγώνα των συμβασιούχων καθαριστριών στα σχολεία του νησιού για καταβολή δεδουλευμένων, επιδομάτων, την πάλη έναντι στο τσεκούρι στα βαρέα και ανθυγιεινά, τον αγώνα για σταθερή και μόνιμη δουλειά με δικαιώματα, τον αγώνα που συνεχώς μεγαλώνει στον χώρο των μεταφορών ενάντια στην εντατικοποίηση, τις άθλιες συνθήκες εργασίας και την απληρωσιά, τον αγώνα ενάντια στις απολύσεις και τον εξαναγκασμό εργοδοτών να τις πάρουν πίσω, όπως στην περίπτωση του συναδέλφου ταμία του Σωματείου μας, τον αγώνα ενάντια σε όλους τους αντεργατικούς-αντιλαϊκούς νόμους και πολλά ακόμα!

Μπροστά μας έχουμε την ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ-ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ στις 6 ΑΠΡΙΛΗ! Να σημάνει παντού συναγερμός! Στις 6 Απρίλη παλεύουμε ενάντια στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, παλεύουμε για να μην εμπλακεί ο λαός μας σε αυτόν, παλεύουμε για ΣΣΕ, για αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις, για ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας. Στις 6 ΑΠΡΙΛΗ βγαίνουμε στους δρόμους ενάντια στην ακρίβεια και όλους τους αντεργατικούς-αντιλαϊκούς σχεδιασμούς των μεγαλοεργοδοτών και των κυβερνήσεών τους! Στις 6 ΑΠΡΙΛΗ δίνουμε αγωνιστικό απεργιακό παρόν στις 11 το πρωί στην πρώην Νομαρχία!


ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ


Τις τελευταίες ημέρες εξελίσσεται ένας ακόμα πόλεμος στην γειτονιά μας, που για άλλη μια φορά  "το μάρμαρο" πληρώνουν οι λαοί! Ο πόλεμος αυτό που ξεκίνησε με την απαράδεκτη και καταδικαστέα εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου, καθώς εδώ και πολλά χρόνια οι ανταγωνισμοί μεταξύ ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ από τη μία και Ρωσίας από την άλλη για τον έλεγχο αγορών, πλουτοπαραγωγικών πηγών, δικτύων μεταφοράς ενέργειας και υποδομών, για λογαριασμό των μεγαλοεπιχειρηματιών του κάθε στρατοπέδου, οδήγησαν στο σημερινό αιματοκύλισμα του λαού της Ουκρανίας και της Ρωσίας. Δυο λαών που για πάνω από 70 χρόνια ζούσαν ειρηνικά και προόδευαν στο πλαίσιο της Σοβιετικής Ένωσης.

Η ελληνική κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και τα άλλα κόμματα που πίνουν νερό στο όνομα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ προσπαθούν να πείσουν το λαό μας να διαλέξει στρατόπεδο ληστή, εμφανίζοντας ως αθώες περιστερές το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, οργανισμοί που έχουν εξίσου με την Ρωσία στα χέρια τους το αίμα του ουκρανικού και του ρώσικου λαού! Μπλέκουν μάλιστα ολοένα και περισσότερο τον λαό μας στους ανταγωνισμούς των "μεγάλων παιχτών", με σκοπό οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να λάβουν κομμάτι από τη μοιρασιά της λείας, όπως είχαν κάνει και παλαιότερα σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. βομβαρδισμούς-διαμελισμό Γιουγκοσλαβίας). Κυνικά ομολογούν ότι αν χρειαστεί (αν δηλαδή το ορίσουν τα συμφέροντά τους, τα κέρδη τους) ο λαός μας θα ματώσει στα πεδία των μαχών δίπλα στους "συμμάχους" τους (ΝΑΤΟ, ΕΕ) αρκεί οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να κάνουν τις μπίζνες τους!

Ήδη η χώρα μας για τον παραπάνω λόγο συμμετέχει ενεργά στον πόλεμο, καθώς όλες οι κυβερνήσεις διαδοχικά (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ) την έχουν μετατρέψει σε μία απέραντη αμερικανοΝΑΤΟϊκή βάση, από την οποία εξαπολύονται επιθέσεις σε βάρος άλλων λαών, μετατρέποντας ταυτόχρονα τον λαό μας σε στόχο αντιποίνων από το αντίπαλο στρατόπεδο ληστών. Η απαράδεκτη αποστολή όπλων στην κυβέρνηση των μεγαλοεπιχειρηματιών της Ουκρανίας και στους ναζιστές των ταγμάτων "Αζόφ", "Δεξιού Τομέα" κ.ά. όχι μόνο δεν βοηθά τον πολύπαθο λαό της Ουκρανίας αλλά διαμορφώνει τις προϋποθέσεις για τον πολλαπλασιασμό των δυνών του. Όλοι εξάλλου θυμόμαστε πώς χρησιμοποίησαν και απέναντι σε ποιους τα όπλα τους οι ναζιστές των ταγμάτων αυτών μετά το πραξικόπημα του 2014 στην Ουκρανία. Τα τάγματα αυτά με τα όπλα τους και την στήριξη των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ άρχισαν το κυνήγι σε βάρος όποιου αντιδρούσε στα φασιστικά τους σχέδια. Πραγματοποίησαν και συνεχίζουν να πραγματοποιούν βασανισμούς, εκτελέσεις και βιασμούς σε βάρος του ίδιου του ουκρανικού λαού. Όλοι θυμόμαστε τα τάγματα αυτά να πυρπολούν το "σπίτι των συνδικάτων" της Οδησσού και να βρίσκουν σε αυτό, μέσα στις φλόγες, φριχτό θάνατο πάνω από 100 συνδικαλιστές-εργάτες που πάλευαν για το μεροκάματο, για τα δικαιώματα, για ένα καλύτερο αύριο των Ουκρανών εργαζομένων!

Η εμπλοκή της χώρας μας μάλιστα φτάνει σε τέτοιο σημείο που η κυβέρνηση της ΝΔ "αδειάζει" τα νησιά του Αιγαίου από τον οπλισμό τους (εφαρμόζει "αποστρατικοποίηση";) για να τον στείλει στην Ουκρανία ενώ παράλληλα ετοιμάζεται και για αποστολή στρατιωτικών μονάδων εκεί...

Η Γενική Συνέλευση του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων εκφράζει την αλληλεγγύη της στον λαό της Ουκρανίας και της Ρωσίας, στους λαούς όλων των χωρών που υποφέρουν από τις πολιτικές και τα σχέδια των κυβερνήσεων των μεγαλοεπιχειρηματιών των χωρών τους! Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν διαλέγουμε στρατόπεδο εκμεταλλευτών! Γνωρίζουμε ότι και αυτό ο πόλεμος είναι ένας άδικος πόλεμος γιατί γίνεται για τα συμφέροντα των μονοπωλιακών ομίλων της κάθε πλευράς, των "ολιγαρχιών" που λένε και ξαναλένε στα ΜΜΕ τους, τόσο από την πλευρά της Ρωσίας όσο και από την πλευρά των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ! Γνωρίζουμε ότι και αυτός ο πόλεμος είναι ένας άδικος πόλεμος, γιατί δεν γίνεται για τα συμφέροντα των λαών, για μια καλύτερη ζωή για αυτούς, το αντίθετο μάλιστα! 

Λέμε ΟΧΙ στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Απαιτούμε εδώ και τώρα απεμπλοκή της χώρας μας από τα πολεμικά σχέδια των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ που ξεδιπλώνονται όσο εκτίνονται οι αντιθέσεις τους με Ρωσία και Κίνα. Δηλώνουμε ότι δεν πρόκειται να δεχτούμε να γίνουμε κρέας για τα κανόνια τους! Απαιτούμε να κλείσουν τώρα όλες οι αμερικανοΝΑΤΟϊκές βάσεις που υπάρχουν στην χώρα μας!

Μόνη μας ελπίδα είναι η πάλη του λαού μας, όλων των λαών για ένα κόσμο χωρίς φτώχια, πολέμους, προσφυγιά, για έναν κόσμο χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο! 


Η Γενική Συνέλευση του Κερκυραϊκού

Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων

Κέρκυρα, 27 Μάρτη 2022  


Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΜΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 18:00 ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 6 ΑΠΡΙΛΗ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ



Τις τελευταίες ημέρες εξελίσσεται ένας ακόμα πόλεμος στην γειτονιά μας, που για άλλη μια φορά  "το μάρμαρο" πληρώνουν οι λαοί! Ο πόλεμος αυτό που ξεκίνησε με την απαράδεκτη και καταδικαστέα εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου, καθώς εδώ και πολλά χρόνια οι ανταγωνισμοί μεταξύ ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ από τη μία και Ρωσίας από την άλλη για τον έλεγχο αγορών, πλουτοπαραγωγικών πηγών, δικτύων μεταφοράς ενέργειας και υποδομών στο έδαφος της Ουκρανίας, για λογαριασμό των μεγαλοεπιχειρηματιών του κάθε στρατοπέδου, οδήγησαν στο σημερινό αιματοκύλισμα του λαού της Ουκρανίας και της Ρωσίας. Δυο λαών που για πάνω από 70 χρόνια ζούσαν ειρηνικά και προόδευαν στο πλαίσιο της Σοβιετικής Ένωσης.

Η ελληνική κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και τα άλλα κόμματα που πίνουν νερό στο όνομα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ προσπαθούν, χωρίς πολύ μεγάλη επιτυχία ομολογουμένως, να πείσουν το λαό μας να διαλέξει στρατόπεδο ληστή, εμφανίζοντας ως αθώες περιστερές το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, οργανισμοί που έχουν εξίσου με την Ρωσία στα χέρια τους το αίμα του ουκρανικού και του ρώσικου λαού! Μπλέκουν μάλιστα ενεργά ολοένα και περισσότερο τον λαό μας στους ανταγωνισμούς των μεγάλων παιχτών, με σκοπό οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να λάβουν κομμάτι από τη μοιρασιά της λείας. Κυνικά ομολογούν ότι αν χρειαστεί (αν δηλαδή το ορίσουν τα συμφέροντά τους) ο λαός μας θα ματώσει στα πεδία των μαχών δίπλα στους "συμμάχους" τους (ΝΑΤΟ, ΕΕ) αρκεί οι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες να κάνουν τις μπίζνες τους!

Την ίδια ώρα τις συνέπειες αυτού του πολέμου τις βιώνει ήδη και ο δικός μας λαός στην καθημερινότητά του με την ακρίβεια να κάνει την ζωή μας αφόρητη. Οι αυξήσεις στην ενέργεια και αλλού, που είχαν αρχίσει πριν τον πόλεμο λόγω των πολιτικών της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων, για την πράσινη ανάπτυξη-πράσινες μπίζνες επιδεινώθηκε με την έναρξη του πολέμου και κάθε ημέρα η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες η κυβέρνηση, τα αστικά κόμματα, ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός καλούν τον λαό μας να βάλει για ακόμα μια φορά πλάτη, να σκύψει το κεφάλι, να συμβιβαστεί με την αθλιότητα. Λένε ανοιχτά ότι τώρα δεν είναι καιρός για διεκδικήσεις και για βελτίωση των συνθηκών ζωής εκατομμυρίων γιατί αυτό προστάζει η κερδοφορία των λίγων, των πολύ λίγων!

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια είναι αποκαλυπτικά αυτής της κατάστασης, είναι αποκαλυπτικά για το ποιος τελικά κερδίζει και ποιος χάνει στο πλαίσιο που ζούμε. Τα ίδια μας έλεγαν από το 2010 όταν άρχισε η καπιταλιστική οικονομική κρίση, που για χάρη της κερδοφορίας των μεγάλων αφεντικών μάτωσαν τον λαό μας επιβάλλοντας μαζί με την ΕΕ και τους λοιπούς συμμάχους τους δυσβάσταχτα μνημόνια, που τα κουβαλάμε μέχρι σήμερα. Αλλά και όταν ήρθε η ανάκαμψη το 2018, πάλι μας κάλεσαν να κάνουμε θυσίες για να μην "χαθεί η ευκαιρία", για να "μην χάσουμε ό, τι με κόπο είχαμε καταφέρει" την περίοδο της κρίσης. Ότι θα έπρεπε "να σφίξουμε κι άλλο το ζωνάρι", για να δημιουργηθούν ματωμένα πλεονάσματα και "μαξιλαράκια", που δόθηκαν δώρο στους μεγαλοεπιχειρηματίες. Όταν το 2019 φάνηκαν τα σημάδια μία νέα καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης και ακολούθησε το 2020 η περίοδος της πανδημίας πάλι το "μάρμαρο" κλήθηκε να το πλήρωσε ο λαός μας ακόμα και με την ίδια του την ζωή με πάνω από 25.500 νεκρούς, καθώς δεν υπήρχαν χρήματα για την ουσιαστική στήριξη του δημόσιου συστήματος υγείας, για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών. Την ίδια ώρα βέβαια βρίσκονταν εκατομμύρια ευρώ για επιχορηγήσεις-δωράκια σε επιχειρηματικούς ομίλους! Μέχρι και πριν ξεσπάσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, παρότι δεν υπήρχε "σάλιο" για ιατρούς, νοσοκομεία, φάρμακα, αναλώσιμα, σχολεία, συντάξεις, μισθούς κ.λπ., δόθηκαν πολλά δις ευρώ για εξοπλιστικά προγράμματα και αγορά όπλων με βάση τις ανάγκες και τους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και των συμμάχων των Ελλήνων μεγαλοεπιχειρηματιών, για τις πολεμικές αναμετρήσεις που ετοιμάζουν!

Όλο αυτό το διάστημα, η μία κυβέρνηση μετά την άλλη πολεμούν με λύσσα τους εργαζόμενους, τον λαό της χώρας μας για να αυξήσουν την κερδοφορία τους μια χούφτα παράσιτα που τα πλούτη τους πολλαπλασιάζονται όσο αυξάνεται η δική μας δυστυχία! Δύο κόσμοι σε διαρκή σύγκρουση!

Την ίδια όμως ώρα υπάρχουν και σοβαρές εστίες αντίστασης, που αν δεν υπήρχαν τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. Τα Σωματεία που συσπειρώνονται στο Π.Α.ΜΕ. δίνουμε καθημερινά αγώνες μέσα στους χώρους δουλειάς κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες καταφέρνοντας να αποσπούμε κατακτήσεις, για να μπορέσει σήμερα ο λαός μας να ανασάνει, για να συσπειρωθούν, οργανωθούν και στρατευτούν σε αυτόν τον αγώνα ακόμα περισσότεροι εργαζόμενοι, για να διαμορφώσουμε τις προϋποθέσεις της δικής μας αντεπίθεσης, για την ικανοποίηση των δικών μας σύγχρονων αναγκών! Τέτοιοι ήταν οι νικηφόροι αγώνες των συναδέλφων στην e-food, των λιμενεργατών της COSCO, οι αγώνες των εργατών της ΛΑΡΚΟ, των εργατών των πετρελαίων Καβάλας. Αλλά και μικρότερης διάστασης αγώνες με σοβαρές όμως νίκες για τους εργαζόμενους και στο νησί μας, όπως τα εμπόδια που έθεσε το Σωματείο μας και οι εργαζόμενοι στο εμπόριο για το παραπέρα ξήλωμα της κυριακάτικης αργίας, τον αγώνα των συμβασιούχων καθαριστριών στα σχολεία του νησιού για καταβολή δεδουλευμένων, επιδομάτων, την πάλη έναντι στο τσεκούρι στα βαρέα και ανθυγιεινά, τον αγώνα για σταθερή και μόνιμη δουλειά με δικαιώματα, τον αγώνα που συνεχώς μεγαλώνει στον χώρο των μεταφορών ενάντια στην εντατικοποίηση, τις άθλιες συνθήκες εργασίας και την απληρωσιά, τον αγώνα των εργαζομένων στον Συνεταιρισμό Αγροτών Κέρκυρας που παλεύουν ενάντια σε μονομερείς βλαπτικές μεταβολές, τον αγώνα ενάντια στις απολύσεις και τον εξαναγκασμό εργοδοτών να τις πάρουν πίσω, όπως στην περίπτωση του συναδέλφου ταμία του Σωματείου μας, τον αγώνα ενάντια σε όλους τους αντεργατικούς-αντιλαϊκούς νόμους, όπως το νόμο-έκτρωμα Χατζηδάκη και πολλά ακόμα!

Μπροστά μας έχουμε την ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ-ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ στις 6 ΑΠΡΙΛΗ! Να σημάνει παντού συναγερμός! Στις 6 Απρίλη παλεύουμε ενάντια στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, παλεύουμε για να μην εμπλακεί ο λαός μας σε αυτόν, παλεύουμε για ΣΣΕ, για αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις, για ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας, για μέτρα προστασίας της υγείας. Στις 6 ΑΠΡΙΛΗ βγαίνουμε στους δρόμους ενάντια στην ακρίβεια και όλους τους αντεργατικούς-αντιλαϊκούς νόμους και σχεδιασμούς των μεγαλοεργοδοτών και των κυβερνήσεών τους! Στις 6 ΑΠΡΙΛΗ δίνουμε αγωνιστικό απεργιακό παρόν στις 11 το πρωί στην πρώην Νομαρχία!

Παράλληλα, καλούμε τα μέλη του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 27 Μάρτη στις 18:00 στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας για να συζητήσουμε και να οργανώσουμε καλύτερα την δράση μας σε όλα τα μέτωπα!


Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΛΗΣΤΩΝ-ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ Η ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ




Κάλεσμα Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων στους εργαζόμενους και στον λαό να καταδικάσουν τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο και τους ανταγωνισμούς ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, Ρωσίας, Κίνας που για τα συμφέροντα των μονοπωλιακών τους ομίλων αιματοκυλούν λαούς ολόκληρους!

Δεν διαλέγουμε στρατόπεδο ληστών! Μόνη μας ελπίδα η αυτοτελής πάλη των λαών, για μια άλλη κοινωνία που θα ικανοποιει όλες τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ
ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ


Την Τετάρτη 2 Μάρτη πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με εργαζόμενους οδηγούς μεταφορών και διανομών στο Εργατικό Κέντρο της Κέρκυρας. Στόχος της σύσκεψη ήταν τόσο να αναδειχθούν τα φλέγοντα προβλήματα του κλάδου όσο και να οργανωθούν καλύτερα οι συνάδελφοι, ώστε να βγουν μπροστά και να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.


Για άλλη μία φορά στις τοποθετήσεις τους οι συνάδελφοι με καθαρές κουβέντες ανέλυσαν ένα προς ένα όλα τα βασικά προβλήματα, με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά στη δουλειά τους. Κορυφαίο ζήτημα αποτελεί το θέμα της εντατικοποίησης που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες χτυπάει κόκκινο, καθώς και αυτά τα δύο χρόνια της πανδημίας. Εντατικοποίηση που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 15 ώρες ημερησίως εξαντλητικής, πολλές φορές απλήρωτης δουλειάς!


Παράλληλα, αναλυτική συζήτηση έγινε για τους μισθούς πείνας με τους οποίους αμείβονται οι συνάδελφοι, που όπως κατήγγειλαν μέρος αυτών είναι μαύρα, για να γλυτώνουν οι εργοδότες εισφορές! Μαύρα που πολλές φορές δεν τα βλέπουν και ποτέ!


Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και ο φόβος για το αν θα γυρίσουν σώοι στα σπίτια τους τα βράδια, καθώς πολλά από τα οχήματα που καλούνται να οδηγήσουν είναι πεπαλαιωμένα και κακοσυντηρημένα με κίνδυνο τόσο για τους ίδιους όσο και για τους υπόλοιπους, που κυκλοφορούν γύρω τους! 


Τέλος, καταγγέλθηκε ότι λόγω έλλειψης του απαραίτητου προσωπικού, οι ίδιοι εργαζόμενοι αναγκάζονται να εκτελούν εργασίες άσχετες με το αντικείμενο της σύμβασής τους (οδηγούν, κουβαλάνε, κρατούν ταμείο, τιμολογούν, κάνουν τους αποθηκάριους κ.ά)


Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το αντεργατικό οπλοστάσιο που έχει στα χέρια  της η μεγαλοερογδοσία είναι το απαραίτητο μείγμα για την αύξηση της κερδοφορίας της σε βάρος των δικαιωμάτων και της ίδιας της ζωής των συναδέλφων!


Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε η δημιουργία Σωματειακής Επιτροπής Εργαζομένων Οδηγών Μεταφορών και Διανομών, ώστε από καλύτερες θέσεις να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πυκνώσουν τις γραμμές του Σωματείου μας, της Σωματειακής Επιτροπής Εργαζομένων Οδηγών Μεταφορών και Διανομών, για να βάλουμε φρένο στην κατάσταση που ζούμε, για να παλέψουμε από κοινού για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας!   


ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ 

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟΛΥΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ-Ο ΝΟΜΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ

Από παλαιότερη κινητοποίηση

Ακούμε συχνά ότι δεν ωφελεί να αγωνιζόμαστε, ότι είμαστε μικροί και ότι δε μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα, ότι οι αγώνες δεν έχουν αποτέλεσμα! Οι αγώνες μας όμως πάντα έχουν αποτελέσματα είτε άμεσα είτε μακροπρόθεσμα στην διαπαιδαγώγηση της τάξης μας στην αξία της συνειδητοποίησης του οργανωμένου συλλογικού αγώνα, απέναντι στο κεφάλαιο και το κράτος τους. Οι μόνοι χαμένοι αγώνες είναι αυτοί που δεν γίνονται.

Σημαντική παρακαταθήκη είναι η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κέρκυρας που ακύρωσε απόλυση συνδικαλιστή από την μεταφορική “ΑΞΟΝΑΣ ΑΕ”. Είναι αποτέλεσμα της πίεσης που ασκήθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα από το Σωματείο μας, από το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, από την αλληλεγγύη που εκφράστηκε από τα υπόλοιπα Σωματεία, από την συμπαράσταση των συναδέλφων. Αποδεικνύεται περίτρανα και από αυτή την εξέλιξη ότι η απόλυση του εκλεγμένου συνδικαλιστή στη διοίκηση του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων από την μεταφορική “ΑΞΟΝΑΣ ΑΕ” ήταν για συνδικαλιστικούς λόγους, γιατί δεν ήταν αρεστή η δράση του στην εργοδοσία.

Θυμίζουμε ότι η εργοδοσία της "Άξονας Α.Ε." προσπάθησε να απολύσει τον συνάδελφο αξιοποιώντας τις διατάξεις του εκτρώματος Χατζηδάκη. Επικαλέστηκε την απόλυση για "σπουδαίο λόγο", όπως αναφέρει ο παραπάνω νόμος. Ήταν η δεύτερη πανελλαδικά απόλυση συνδικαλιστή με το νόμο - Χατζηδάκη! Άμεση ήταν η αντίδραση του ίδιου του εργαζόμενου, του Σωματείου μας, των άλλων συνδικαλιστικών οργανώσεων.

Η τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ όπως και η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ θεσπίζουν μια σειρά νόμους, που από κοινού αλληλοσυμπληρώνονται ώστε να επιβάλλουν “σιγή νεκροταφείου” στους χώρους δουλειάς, να ξεμπερδεύουν με κάθε ενοχλητική φωνή. Επιδιώκουν να είναι ανεμπόδιστοι, ώστε να επιβάλλουν τους πιο σκληρούς όρους δουλειάς. Φοβούνται τους εργατικούς, λαϊκούς αγώνες για αυτό έχουν θεσπίσει μια σειρά κατασταλτικά μέτρα απέναντι σε κάθε εργαζόμενο που οργανώνεται και παλεύει.

Αποδεικνύεται στην πράξη πως ο καλύτερα προστατευμένος, ο πιο δυνατός εργαζόμενος είναι μόνο ο οργανωμένος εργαζόμενος! Αποδεικνύεται στην πράξη πως μόνο μέσα από τον αγώνα των ίδιων των εργαζόμενων, που θα βάζει μπροστά την ικανοποίηση των δικών τους σύγχρονων αναγκών μπορεί να κουρελιαστεί ο νόμος Χατζηδάκη, μπορεί να πεταχτούν στα σκουπίδια όλοι οι αντεργατικοί-αντιλαϊκοί νόμοι, μπορεί να ανατραπεί η αθλιότητα που ζούμε!

Η ελπίδα βρίσκεται στους αγώνες των εργαζόμενων, του λαού μας!

Συνεχίζουμε τον αγώνα ακόμα πιο αποφασιστικά, ακόμα πιο μαζικά, βγαίνοντας μπροστά για την προστασία του εισοδήματος, της δουλειάς, της υγείας, της ίδιας μας της ζωής!


ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΕΡΙΑ

ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ, ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ


Την Τετάρτη 23 Φλεβάρη πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με εργαζόμενους οδηγούς μεταφορών και διανομών στο Εργατικό Κέντρο της Κέρκυρας.


Από την σύσκεψη αναδείχθηκαν τα φλέγοντα προβλήματα του κλάδου και παράλληλα υπογραμμίστηκε η ανάγκη καλύτερης οργάνωσης των διεκδικήσεων των εργαζομένων.


Στις τοποθετήσεις τους οι συνάδελφοι με καθαρές κουβέντες ανέλυσαν ένα προς ένα όλα τα βασικά προβλήματα, με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά στη δουλειά τους. Κορυφαίο ζήτημα είναι το θέμα της εντατικοποίησης που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες χτυπάει κόκκινο, καθώς και αυτά τα δύο χρόνια της πανδημίας. Εντατικοποίηση που μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 15 ώρες ημερησίως εξαντλητικής δουλειάς!


Παράλληλα, αναλυτική συζήτηση έγινε για τους μισθούς πείνας με τους οποίους αμείβονται οι συνάδελφοι, που όπως κατήγγειλαν μέρος αυτών είναι μαύρα, για να γλυτώνουν οι εργοδότες εισφορές! Μαύρα που πολλές φορές δεν τα βλέπουν και ποτέ!


Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και ο φόβος για το αν θα γυρίσουν σώοι στα σπίτια τους τα βράδια, καθώς πολλά από τα οχήματα που καλούνται να οδηγήσουν είναι πεπαλαιωμένα και κακοσυντηρημένα με κίνδυνο τόσο για τους ίδιους όσο και για τους υπόλοιπους, που κυκλοφορούν γύρω τους! 


Τέλος, καταγγέλθηκε ότι λόγω έλλειψης του απαραίτητου προσωπικού, οι ίδιοι εργαζόμενοι αναγκάζονται να εκτελούν εργασίες άσχετες με το αντικείμενο της σύμβασής τους (οδηγούν, κουβαλάνε, κρατούν ταμείο, τιμολογούν, κάνουν τους αποθηκάριους κ.ά)


Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το αντεργατικό οπλοστάσιο που έχει στα χέρια  της η μεγαλοερογδοσία είναι το απαραίτητο μείγμα για την αύξηση της κερδοφορίας της σε βάρος των δικαιωμάτων και της ίδιας της ζωής των συναδέλφων!


Στο πλαίσιο αυτό προκύπτει η ανάγκη καλύτερης οργάνωσης της πάλης και των διεκδικήσεων των συναδέλφων του κλάδου, η συσπείρωση στο Σωματείο μας, ο κοινός αγώνας με τους υπόλοιπους εργαζόμενους των άλλων κλάδων. Για τον λόγω αυτό ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων καλεί τους συναδέλφους οδηγούς μεταφορών και διανομών σε νέα σύσκεψη την Τετάρτη 2 Μάρτη στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας.

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΕ-ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ



Το πρωί της Παρασκευής 18 Φλεβάρη πραγματοποιήθηκε δυναμική συγκέντρωση ύστερα από κάλεσμα και την προκήρυξη στάσης εργασίας για τους συμβασιούχους εργαζόμενους στην καθαριότητα σχολείων και νοσοκομείου από τον Κερκυραϊκό Σύνδεσμο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, ύστερα από κάλεσμα του Νομαρχιακού Τμήματος Κέρκυρας της ΑΔΕΔΥ και Σωματείων του Νοσοκομείου. Στην συγκέντρωση συμμετείχαν συμβασιούχες καθαρίστριες των σχολείων και του νοσοκομείου, εργαζόμενοι από την τοπική διοίκηση, το Νοσοκομείο, εργαζόμενοι από άλλους χώρους.

Και από το νησί μας το μήνυμα εστάλη: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΕ-ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Σήμερα δόθηκε μια πρώτη απάντηση! Παράλληλα, ξεκαθαρίζουμε... Η τρομοκρατία και η καταστολή κυβέρνησης και μεγαλοεργοδοσίας δε θα περάσει! Καταγγέλλουμε το σημερινό απρόκλητο χτύπημα της μαζικής ειρηνικής διαδήλωσης καθαριστριών, υγειονομικών, εργαζομένων στο δημόσιο από δυνάμεις καταστολής έξω από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, που διαδήλωναν για να μην καταργηθεί το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας! Έτσι η κυβέρνηση "ανταμείβει" αυτούς που μέχρι σήμερα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στην πανδημία, αυτούς που μέχρι χθες αποκαλούσε "ήρωες"!

Τους λέμε ορθά-κοφτά... ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ! Συνεχίζουμε ακόμα πιο μαχητικά, ακόμα πιο μαζικά και δυναμικά με το μεγάλο συλλαλητήριο το Σάββατο 26 Φλεβάρη στις 11 το πρωί μπροστά από την πρώην Νομαρχία Κέρκυρας, για το δικαίωμα στη δουλειά, για την προστασία της υγείας, για αυξήσεις στους μισθούς και συνολικά στο λαϊκό εισόδημα, για να αντιμετωπίσουμε το κύμα ακριβείας που μας ματώνει. 


Κέρκυρα, 18/2/2022

Δείτε την ομιλία εδώ










Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΦΛΕΒΑΡΗ 7:00 ΜΕ 11:00 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 9 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ

 


Η κυβέρνηση της ΝΔ προχωράει τον σχεδιασμό της για το τσεκούρωμα του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας χιλιάδων συναδέλφων. Με βάση τον παραπάνω σχεδιασμό οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στη καθαριότητα υποβιβάζονται σε βαθμίδες και προτείνεται η λήψη επιδόματος στα 70 ευρώ από 150 ευρώ μεικτά που παίρνουν σήμερα.

Ο παραπάνω σχεδιασμό της κυβέρνησης της ΝΔ δεν είναι όμως κάτι νέο. Πατάει πάνω σε πόρισμα της "επιτροπής σοφών" της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Πρόκειται για την γνωστή "συνέχεια του κράτους" που λένε και ξαναλένε!

Η παραπάνω εξέλιξη δεν αφήνει κανένα περιθώριο εφησυχασμού! Ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων προκηρύσσει ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για όλους τους συμβασιούχους στην καθαριότητα σχολείων και νοσοκομείου την Παρασκευή 18 Φλεβάρη από τις 7:00 έως τις 11:00. Παράλληλα, καλεί σε συγκέντρωση την ίδια ημέρα στις 9:00 έξω από την πρώην Νομαρχία.


ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ



Κέρκυρα, 15/2/2022


Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΦΛΕΒΑΡΗ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ



Ο Κερκυραϊκός Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων απευθύνει κάλεσμα στα μέλη του, συνολικά στην εργατική τάξη της Κέρκυρας, σ' εσένα για μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο του Εργατικού Κέντρου το Σάββατο 26 Φλεβάρη απέναντι στην ακρίβεια, για την προστασία του λαού και του εισοδήματός του, απέναντι στη ζοφερή πραγματικότητα που έχουν διαμορφώσει διαχρονικά κυβερνήσεις και μεγαλοεργοδότες για όλους μας. 

Ειδικότερα σε μία περίοδο που η ακρίβεια, ακόμα και στα πιο βασικά είδη ανάγκης, μας έχει γονατίσει και κουρεύει συνεχώς το εισόδημά μας, η ενεργειακή φτώχεια μας τσακίζει και μας αφήνει παγωμένους να παθαίνουμε ηλεκτροπληξία κάθε φορά που αντικρίζουμε τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος, οι ελαστικές μορφές απασχόλησης, τα διευρυμένα ωράρια και οι μισθοί πείνας αποτελούν αυτό που λέει η κυβέρνηση "κανονικότητα". 

Τη στιγμή που το δημόσιο σύστημα υγείας, αφημένο στην μοίρα της "ατομικής ευθύνης", στενάζει κάτω από το βάρος της πανδημίας και των δεκάδων νεκρών καθημερινά, αφήνοντάς μας εκτεθειμένους και απροστάτευτους απέναντι σε ένα κράτος που δείχνει όλο και πιο καθαρά, από την πανδημία μέχρι και κάθε είδους φυσικής καταστροφής, ότι είναι φτιαγμένο για λίγους που λειτουργούν κόντρα στα συμφέροντα των πολλών, στα δικά μας συμφέροντα. 

Σε αυτή τη κρίσιμη συγκυρία, που η επίθεση των μεγάλων αφεντικών και των κυβερνήσεών τους σε βάρος μας δυναμώνει σε όλους τους τομείς είναι επιτακτική ανάγκη να ορθώσουμε το ανάστημά μας, να βάλουμε την σφραγίδα μας στις εξελίξεις και να βροντοφωνάξουμε ΩΣ ΕΔΩ! Να μην δεχτούμε τη σκληρή πραγματικότητα που πάνε να μας επιβάλλουν. Να μην δεχτούμε την απληρωσιά, τα ωράρια λάστιχο, τα ψίχουλα που δεν φτάνουν ούτε για τα βασικά. Να μην ανεχτούμε τις απολύσεις, την ανεργία και τον περιορισμό στις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Να μην συμφιλιωθούμε με τα ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας της υγείας, το κούνημα του δαχτύλου περί ατομικής ευθύνης, τα δεκάδες φέρετρα καθημερινά! 

Στους δύο δρόμους που ανοίγονται μπροστά μας να μην συμβιβαστούμε με την υποταγή και την ενσωμάτωση, να μην εκτονώσουμε την οργή μας σε "σωτήρες" που δια της αναθέσεως υπόσχονται για άλλη μια φορά να λύσουν τα προβλήματά μας (τους είδαμε εξάλλου και στο πρόσφατο παρελθόν) αλλά να κάνουμε το βήμα της οργάνωσης και της μαχητικής διεκδίκησης της ζωής που μας αξίζει. 

Σε αυτό τον δρόμο σε καλούμε να βαδίσεις, της οργανωμένης συλλογικής διεκδίκησης, γιατί είναι ο μόνος που έρχεται σε σύγκρουση με την πολιτική που τσακίζει τις ζωές μας. Εξάλλου, έχει αποδειχτεί στην πράξει ότι ΜΟΝΟ Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ!

Σε καλούμε να οργανωθείς στο Σωματείο μας και να παλέψεις για τα δικαιώματα και την ζωή σου, τη δική σου και των παιδιών σου! Σε καλούμε να συμμετάσχεις στην κινητοποίηση για την προστασία του εισοδήματος, της δουλειάς και της υγείας σου το Σάββατο 26 Φλεβάρη στις 11 το πρωί μπροστά από την πρώην Νομαρχία για να διεκδικήσουμε μαζί:

  • Υπογραφή ΕΓΣΣΕ και κλαδικών Συμβάσεων με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς. Κανένας εργαζόμενος χωρίς Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Αύξηση των συντάξεων τώρα
  • Επίδομα ανεργίας 600 ευρώ για όλους τους ανέργους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις
  • Επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού, της 13ης και της 14ης σύνταξης
  • Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη λαϊκής κατανάλωσης, καθώς και του ΕΝΦΙΑ για τα φτωχά εργατικά - λαϊκά νοικοκυριά
  • Μείωση της τιμής του ρεύματος κατά 50%, κατάργηση των φόρων στα καύσιμα και συνολικά στην Ενέργεια
  • Γενναία μείωση των δημοτικών τελών για τα φτωχά νοικοκυριά
  • Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ. Διαγραφή χρεών των φτωχών εργατικών - λαϊκών νοικοκυριών
  • Κανένα λαϊκό σπίτι χωρίς ρεύμα, νερό, τηλέφωνο. Όχι στις κατασχέσεις και στους πλειστηριασμούς της περιουσίας του λαού
  • Προσλήψεις προσωπικού με σταθερή δουλειά και δικαιώματα στην Υγεία, στην Πρόνοια στην Εκπαίδευση, στους ΟΤΑ και στους τομείς Πολιτικής Προστασίας. Κατάργηση των «ελαστικών» μορφών απασχόλησης
  • Μέτρα προστασίας της υγείας και της ασφάλειας στους χώρους δουλειάς, στις μεγάλες βιομηχανικές ζώνες, στα σχολεία, στους παιδικούς σταθμούς, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
  • Κρατική χρηματοδότηση για τη στήριξη του δημόσιου συστήματος Υγείας, επίταξη του ιδιωτικού τομέα της Υγείας


Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2022

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ


Η Κυβέρνηση της ΝΔ μέσω ανακοίνωσης των αρμόδιων υπουργών με μία αιφνιδιαστική και προκλητική απόφαση προχωρά σε κλείσιμο της ΛΑΡΚΟ το Φλεβάρη, σε απόλυση όλων των εργαζομένων και σε ξεσπίτωμά τους από τις κατοικίες που η εταιρεία τους παραχωρούσε, για να παραδοθεί η επιχείρηση τον Μάρτη, «καθαρή», χωρίς «βάρη» και υποχρεώσεις σε επιχειρηματικό όμιλο.

Η ΛΑΡΚΟ αποτελεί μια επιχείρηση στρατηγικού χαρακτήρα για τη Χώρα μας, που εκμεταλλεύεται πολύτιμα κοιτάσματα του ορυκτού μας πλούτου, η οποία έχει τεράστιες δυνατότητες. 

Αποτελεί έγκλημα το κλείσιμο της επιχείρησης, που έχει εκσυγχρονιστεί με δικά μας χρήματα και αφήνεται να βουλιάξει για να παραδοθεί αντί πινακίου φακής στους επιχειρηματικούς ομίλους, που δικαιώνοντας τον παρασιρικό τους ρόλο, καραδοκούν εδώ και χρόνια.

Με αυτόν τον τρόπο έρχεται στο προσκήνιο η διαχρονική απαξίωση της ΛΑΡΚΟ από όλες διαχρονικά τις κυβερνήσεις, που προχώρησαν στην υπερχρέωσή της και στη στοχοποίηση των εργαζομένων της.

Και αυτή η εξέλιξη έρχεται να επιβεβαιώσει, με εκκωφαντικό τρόπο, ότι τα εργοστάσια δεν τα κλείνουν οι εργάτες και οι αγώνες τους. Τα εργοστάσια τα κλείνουν οι κυβερνήσεις και οι επιχειρηματικοί όμιλοι, που ξεζουμίζουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας, τις υποδομές που έφτιαξε ο λαός, τον ιδρώτα και το αίμα των εργαζομένων που έχτισαν την ΛΑΡΚΟ.

Τα εργοστάσια τα κλείνει η «ανάπτυξή» τους και το καπιταλιστικό κέρδος, που για να ανακάμψει δεν λογαριάζει τις ζωές των εργατών και πατάει πάνω σε τσακισμένα εργατικά δικαιώματα, για να εξασφαλίσει την κερδοφορία του.

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας και τη συμπαράστασή μας στον αγώνα των εργατών της ΛΑΡΚΟ, για το δικαίωμα στην δουλειά, για το δικαίωμα στην ζωή. Ο αγώνας των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ και του λαού της περιοχής είναι αγώνας όλη της εργατικής τάξης.

Κέρκυρα, 5/2/2022

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2022

ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗ "ΜΑΥΡΗ" ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ... ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ... ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ



Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της "μαύρης" εργασία των συμβασιούχων καθαριστριών του Δήμου Βόρειας, καθώς όπως φαίνεται η κυβέρνηση, μέσω των υπουργών της, στηρίζει αυτήν την πρακτική!

Θυμίζουμε ότι το Σωματείο μας είχε καταγγείλει πως υποψήφιοι για τις φετινές συμβάσεις (και ταυτόχρονα παλιοί συμβασιούχοι στην καθαριότητα των σχολείων του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας) κλήθηκαν από τον Δήμο, ανεπίσημα, να καθαρίσουν τα σχολεία από τις αρχές του Σεπτέμβρη, ώστε να είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους μαθητές στις 13 Σεπτέμβρη, οπότε και ξεκίνησε η σχολική χρονιά. Οι συμβάσεις όμως υπογράφτηκαν στις 21 Σεπτέμβρη, καθώς τότε ολοκληρώθηκε η διαδικασία της προκήρυξης με ευθύνη του Δήμου! Για την περίοδο αυτή, που εργάστηκαν πριν την υπογραφή των συμβάσεών τους, υπάρχουν βεβαιώσεις των υπευθύνων των σχολικών μονάδων του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, από τις οποίες προκύπτει ότι οι συναδέλφισσες ασκούσαν τα καθήκοντά τους χωρίς διακοπή πολλές ημέρες πριν την υπογραφή των συμβάσεών τους!

Σε σχετική ερώτηση στη Βουλή για το ζήτημα που κατατέθηκε από βουλευτές του ΚΚΕ, η απάντηση των υπουργών  Χατζηδάκη και Βορίδη ήταν ότι " το προσωπικό αυτό αποτελεί προσωπικό ΙΔΟΧ και η σχέση εργασίας του με τους φορείς άρχεται με την υπογραφή της πράξης πρόσληψης, η οποία δεν έχει αναδρομική ισχύ. " ενώ παράλληλα μας "ενημερώνουν" ότι "οι συμβάσεις εργασίας μεταξύ του Δήμου και των εργαζομένων υπεγράφησαν στις 21 Σεπτεμβρίου 2021 – πλην μίας που υπεγράφη στις 23 Σεπτεμβρίου 2021."

Ομολογουμένως σημαντική η πληροφόρηση που μας παρέχουν οι υπουργοί!!! Μόνο που αυτά για τα οποία μας πληροφόρησαν τα γνωρίζαμε ήδη, πέρα από το γεγονός ότι περιλαμβάνονταν στην ερώτηση, που κατατέθηκε στη Βουλή! Αυτό για το οποίο όμως δε μας πληροφορούν έχει να κάνει με την πληρωμή του διαστήματος, που οι συναδέλφισσες εργάστηκαν πριν την υπογραφή της σύμβασης, και όπως ειπώθηκε παραπάνω τεκμηριώνεται από σχετικές βεβαιώσεις των υπευθύνων των σχολικών μονάδων. Μία από αυτές δημοσιεύσαμε στις 13/10/2021 που φέρει ημερομηνία έναρξης της εργασίας την 1η Σεπτέμβρη! Σήμερα δημοσιεύουμε μία ακόμα!

Με βάση την απάντηση του κυρίου Βορίδη δύο πράγματα μπορεί να έχουν συμβεί. Ή τα σχολεία του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας άνοιξαν στις 13 Σεπτέμβρη (όπως και σε όλη την χώρα) χωρίς να έχουν καθαριστεί όλο το καλοκαίρι και λειτούργησαν μέσα στη βρωμιά μέχρι στις 21/9, οπότε και υπογράφτηκαν οι συμβάσεις ή κάποιοι εργάστηκαν για να τα καθαρίσουν χωρίς σύμβαση πριν τις 21/9! Όλοι βεβαίως στην Βόρεια Κέρκυρα γνωρίζουμε ότι τα σχολεία του Δήμου καθαρίστηκαν πριν ανοίξουν, από συναδέλφισσες των οποίων η παραπάνω εργασία βεβαιώνεται και για την οποία δεν έχουν ακόμα πληρωθεί, ήταν δηλαδή καραμπινάτη "μαύρη" εργασία!

Με την παραπάνω απάντηση τα υπουργεία, η κυβέρνηση, το κράτος συνολικά "κλείνουν το μάτι" στη "μαύρη" εργασία. Φαίνεται καθαρά ότι δεν ήταν ένα τυχαίο γεγονός, ένα σφάλμα! Μάλιστα, η αθλιότητα συνεχίζεται, καθώς όπως καταγγέλλεται στο Σωματείο μας, στον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας γίνονται "συζητήσεις" ώστε την αποπληρωμή των συναδελφισσών να την αναλάβουν γονείς μέσω των Συλλόγων Γονέων!!! Η παραπάνω πρακτική όμως φαίνεται ότι δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, καθώς κάτι ανάλογο έχει ξανασυμβεί στο πρόσφατο παρελθόν σε νηπιαγωγείο της Αττικής!

Συμπερασματικά, η στήριξη της (φιλελεύθερης) κυβέρνησης στη (σοσιαλδημοκρατική) δημοτική αρχή του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας δείχνει ότι ασχέτως τις "αγεφύρωτες" διαφορές που λένε ότι τάχα έχουν μεταξύ τους, συνεργάζονται άψογα για την εφαρμογή αντεργατικών πολιτικών αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά στην πράξη ότι η τοπική διοίκηση αποτελεί στην πραγματικότητα το μακρύ χέρι της κεντρικής!

Παράλληλα, ύστερα από τις καταγγελίες και τις κινητοποιήσεις του Κερκυραϊκού Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και των ίδιων των εργαζόμενων, για την χορήγηση από τους Δήμους των κατάλληλων ΜΑΠ, έγιναν σχετικοί έλεγχοι σε όλους τους Δήμους του νησιού ύστερα από τους οποίους υποβλήθηκε μηνυτήρια αναφορά για διαπιστωθείσα παράβαση στον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας, με απώτερο στόχο να δίνονται τα κατάλληλα ΜΑΠ! Και αυτό το γεγονός δείχνει πως μόνο όταν οι εργαζόμενοι κινητοποιούνται, αγωνίζονται, διεκδικούν οργανωμένα μπορούν να πιέζουν, να αποσπούν κατακτήσεις ακόμα και μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες!

Η παραπάνω αθλιότητα του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας, των υπουργών, της κυβέρνησης, του κράτους συνολικά δε θα μείνει αναπάντητη!

Με οργάνωση και αγώνα μέσα από τις γραμμές του Σωματείου μας θα επιβάλουμε το δίκιο μας! Να καταβληθούν τώρα όλα τα δεδουλευμένα! Η μόνη λύση είναι ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ και ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!

Κέρκυρα, 3/2/2022